هوش مصنوعی

و آنچه در واقع بدتر است: پیدا کردن اشتباهاتی که ChatGPT مرتکب می شود بسیار دشوار است». لیست قیمت اینورتر هایتک HiTEK
سباستین اردویگ، دانشمند کامپیوتر
بیایید در مورد آن صحبت کنیم
نقطه قوت ویژه ChatGPT امکان وارد شدن به گفتگو با سیستم به هر حال است - عملکردی که در ابزار توسعه نرم افزار تا حدودی قدیمی Copilot وجود ندارد. Erdweg می گوید: "اگر برنامه ای را با Copilot تولید می کنید و به درستی کار نمی کند، تنها گزینه این است که آن را حذف کنید و با یک درخواست جدید شروع کنید." «ChatGPT واقعاً مرا تحت تأثیر این امکان اساسی برای درخواست یک برنامه اصلاح شده از طریق گفتگو قرار داد.»
با این حال به نظر می رسد توسعه هوش مصنوعی در این زمینه هنوز به هدف خود نرسیده است. به عنوان مثال، Erdweg از دیالوگی می گوید که در آن بارها از ChatGPT خواسته است تا یک نقطه معیوب خاص را در کد تعمیر کند. محقق گزارش می دهد: "هوش مصنوعی سپس این کار را انجام داد و برنامه جدیدی را به من پیشنهاد داد، جایی که این نقطه در واقع تعمیر شد." با این حال، در همان زمان، چیزی در جای دیگری شکست.» و درخواست برای رفع مشکل جدید در نهایت منجر به نوعی بسته شدن دایره‌ای شد که در آن آسیب‌پذیری قبلی دوباره ظاهر شد. Erdweg می گوید: «این کمی شبیه صحبت کردن با یک کودک نوپا است. و چند بار بعد، هوش مصنوعی در توانایی گفتگوی بسیار تحسین شده خود، حتی با اظهارات نادرست با کاربر خود مواجه شد و ادعا کرد که خطا تصحیح شده است، حتی اگر هنوز وجود دارد. Erdweg هشدار می‌دهد: «بنابراین هوش مصنوعی نه آنچه را که انجام می‌دهد و نه گفت‌وگوهایی که درباره آن انجام می‌دهد را درک می‌کند. بنابراین باید هنگام دست زدن به آن بسیار مراقب باشید.»

این دانشمند کامپیوتر یکی از راه‌های استفاده مؤثر از ChatGPT را برای نوشتن کد می‌بیند، حداقل در حال حاضر، برای محدود کردن خود به اهداف ساده‌تر و استفاده از هوش مصنوعی فقط برای کارهای کوچکی که از بقیه نرم‌افزارها جدا شده‌اند. این را می توان با برون سپاری که در توسعه نرم افزار رایج است، که در آن بخش هایی از نرم افزار توسط پیمانکاران فرعی توسعه می یابد، مقایسه کرد. Erdweg می‌گوید: «شما هرگز نمی‌دانید که آیا این قطعات به درستی کار می‌کنند یا الزامات به درستی درک شده‌اند. و هم هنگام برون سپاری و هم هنگام کار با هوش مصنوعی، برنامه نویس مسئول چاره ای جز جستجوی دقیق کد ارائه شده برای خطا یا آزمایش آن تا زمانی که در نهایت به آن اعتماد کند، ندارد.

به سرعت یخچال خود را تمیز کنید: نکات و توصیه ها

به سرعت یخچال خود را تمیز کنید: نکات و توصیه ها
قبل از شروع، تمیز کردن یخچال یک کار فوق العاده بزرگ نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان به نظر می رسد و البته همیشه کار بهتری برای انجام دادن دارید. اما تمیز کردن منظم همیشه نیازی به زمان زیادی ندارد و یک یخچال تمیز مزایای زیادی دارد. آیا برنامه شلوغی دارید؟ مشکلی نیست: برنامه گام به گام ما برای افرادی که همیشه مشغول هستند عالی است. در ادامه بخوانید تا بفهمید چگونه می توان یخچال خود را در کمتر از سی دقیقه تمیز کرد!

چگونه یخچال را تمیز می کنید؟ 4 قانون طلایی
تمیز کردن یخچال یک کار گروهی است، بنابراین تا زمانی که کار را با تمام خانواده انجام دهید، نباید بیش از نیم ساعت طول بکشد (حتی اگر یخچال شما بسیار کثیف باشد).

• بهترین زمان برای تمیز کردن یخچال زمانی است که یخچال تقریبا خالی است. هرچه غذای کمتری بیرون بیاورید، بهتر است. همچنین، از فرصت استفاده کنید و اقلام خراب را دور بریزید، مانند آن شیشه مرموز سس که زمانی برای یک دستور غذا خریده بودید و سپس دیگر استفاده نکردید.

• با یکی از دوستان یا اعضای خانواده تماس بگیرید تا به شما کمک کند. اگر در حالی که شریکتان داخل یخچال را تمیز می کند قفسه ها و کشوها را بشویید، کارتان دو برابر سریعتر تمام می شود. اگر بچه دارید، این فرصت خوبی است تا به آنها در مورد انواع غذاها و بهترین نحوه سازماندهی آنها بیاموزید.

• از کاغذ آشپزخانه برای پاک کردن سریع سطوح استفاده کنید. وقت خود را با شستشوی یک اسفنج کثیف هدر ندهید. چند ورق کاغذ جاذب آشپزخانه با کیفیت خوب، مانند Edet's، می تواند به شما کمک کند سریعتر کار کنید.

از کاغذ آشپزخانه استفاده کنید که هنگام خیس شدن نیز محکم باشد. می توانید به سادگی کاغذ آشپزخانه Edet را بچرخانید و همچنین به اندازه کافی برای شستشوی زیاد قوی است.

  • مرتباً کمی تمیزکاری کنید. می‌توانید با پاک کردن فوری مواد غذایی و نوشیدنی‌های ریخته شده با دستمال کاغذی، نگهداری یخچال در آینده را کوتاه نگه دارید. هر هفته زمانی را برای دور انداختن محصولاتی که به نظر ناسالم (یا زنده هستند!) اختصاص دهید.

یک نکته سریع سازگار با محیط زیست: یخچال ها برای حفظ دما طراحی شده اند، بنابراین وقتی در باز است و هوای سرد می تواند از آن خارج شود، انرژی بیشتری مصرف می کنند. آیا نمی توانید قفسه ها را از یخچال خود بیرون بیاورید؟ سپس در حین تمیز کردن یخچال فریزر را خاموش کنید یا آن را از برق بکشید.

آیا آماده‌اید کشف کنید که چگونه یخچال را به سرعت تمیز کنید؟ سپس سریع بخوانید!

یک یخچال یا یخچال را در 30 دقیقه تمیز کنید
این تمام چیزی است که برای تمیز کردن یخچال نیاز دارید:

• حوله آشپزخانه Edet

• مایع ظرفشویی

• اسپری آشپزخانه

• پد آب شویی

• دستکش لاستیکی

ساعت را شروع کن! به این ترتیب می توانید به سرعت و به طور کامل یخچال یا یخچال را تمیز کنید و از آن نیز لذت ببرید:

همه چیز را از یخچال خارج کنید. هر چیزی خراب شده را دور بریزید.

محتویات یخچال را روی میز یا پیشخوان آشپزخانه قرار دهید. کف شیشه های چسبناک را با دستمال کاغذی پاک کنید. این فرصتی است که می‌توانید یخچال را مرتب کنید، بنابراین غذاها را در گروه‌های زیر دسته‌بندی کنید:
- گوشت خام، ماهی و مرغ. پس از اتمام کار، این محصولات می توانند مستقیماً به قفسه پایینی برگردند.
- میوه و سبزیجات. برای کشوی سبزیجات، ترجیحا بالای گوشت در نظر گرفته شده است
- قابلمه ها و بطری های دست و پا چلفتی. آنها را می شناسید: کوزه هایی که با آنها مرتباً یک بازی تتریس یخچال را انجام می دهید. آنها معمولاً فقط در چند مکان قرار می گیرند. آنها را کنار هم قرار دهید تا بتوانید ابتدا آنها را در یخچال قرار دهید.

چگونه یخچال آمریکایی را تمیز می کنید؟

اگر یک یخچال آمریکایی را در آشپزخانه جدید خود انتخاب کنید، کمی کار بیشتری نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان برای تعمیر و نگهداری دوره ای دارید. یک یخچال آمریکایی با ترکیب جانبی یک محفظه یخچال و فریزر و همچنین یک دستگاه پخش کننده آب و/یا یخ مشخص می شود. تمیز کردن داخل و خارج مطابق با شرح بالا انجام می شود.

برای تمیز کردن قسمت فریزر نیز ابتدا باید این فضا را یخ زدایی کنید. بسته به ضخامت لایه یخ، ممکن است مدتی طول بکشد. می توانید با قرار دادن یک قابلمه آب در حال جوش در محفظه فریزر (با یک زیر لیوانی برای محافظت از کف) روند را تسریع کنید. پس از تمیز کردن، بهتر است صبر کنید تا فریزر دوباره به دمای مناسب برسد و قبل از قرار دادن غذا دوباره آن را بازگردانید.


برای حفظ آب و/یا یخ‌پاش یخچال آمریکایی‌تان، بین یخچال‌هایی که به منبع آب متصل هستند یا یخچال‌هایی که با یک مخزن کار می‌کنند، تمایز قائل می‌شوید:


اگر یخچال شما به منبع آب متصل است، باید فیلتر آب را به طور مرتب تعویض کنید. وقتی زمان تعویض این فیلتر فرا می رسد، چراغی روشن می شود. اگر چنین نشانگری وجود ندارد، به زمان های تعویض در دفترچه راهنمای یخچال مراجعه کنید. هنگام استفاده برای اولین بار و هر بار که فیلتر آب را تعویض می کنید، توصیه می شود منبع آب را تخلیه کنید. می توانید این کار را با قرار دادن یک ظرف بزرگ در زیر دیسپنسر و فشار دادن و رها کردن اهرم هر پنج ثانیه انجام دهید تا در مجموع حدود 15 لیتر آب تخلیه کنید. این باعث می شود هوا از فیلتر و دیسپنسر خارج شود.

اگر یخچال شما به منبع آب متصل نیست اما با مخزن آب کار می کند، توصیه می شود هر از چند گاهی این مخزن را تمیز کنید. برای این کار از آب گرم خالص استفاده کنید. آب مخزن را مرتباً عوض کنید.

دمای ایده آل برای یخچال چقدر است؟

ما دمای 5 درجه سانتی گراد را به عنوان دمای پایه برای یخچال توصیه می کنیم. غذای شما طولانی ترین مدت را در این دما حفظ می کند. دمای بالاتر در یخچال خطر کپک و باکتری را افزایش می دهد، به این معنی که غذای شما سریعتر فاسد می شود. دمای پایین تر انرژی غیر ضروری را مصرف می کند.


لامپ ها را تعویض کنید

آیا ایراد نوری در یخچال وجود دارد؟ برای این کار دفترچه راهنمای دستگاه را مشاهده کنید. اگر این امکان وجود دارد که بتوانید خودتان لامپ را تعویض کنید، این موضوع همیشه در دفترچه راهنما ذکر خواهد شد. این مهم است که همیشه با خیال راحت کار کنید. دستگاه را خاموش کنید و دوشاخه را از پریز جدا کنید یا برق را قطع کنید. اگر دفترچه راهنما نحوه تعویض لامپ را نشان نمی دهد، باید با خدمات مشتریان برند یخچال خود تماس بگیرید. برخی از انواع روشنایی یخچال را تنها می توان توسط تکنسین های مجاز تعویض کرد.


برای استخراج صحیح دودهای آشپزی، 5 دقیقه قبل از روشن کردن اجاق گاز هود دستگاه را روشن کنید تا گردش هوا فعال شود. به عبارت دیگر، حتی قبل از اینکه قابلمه ها و تابه های شما شروع به بخار شدن کنند.


تعمیرات و گارانتی

برای سایر ایرادات یا مشکلات یخچال نیز می توانید مستقیماً از طریق شماره سرویس در دفترچه راهنمای ارائه شده با خدمات مشتریان برند یخچال خود تماس بگیرید. سپس یک قرار ملاقات برای تعمیرات گرفته خواهد شد. برای مداخلات در مدت گارانتی، فاکتور نهایی آشپزخانه را نشان دهید.


آیا در مورد نگهداری یخچال خود که توسط تیم ACK Kitchens نصب شده است سوالی دارید؟ سپس می توانید با خیال راحت با ما تماس بگیرید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کنیم.

نحوه سرو آجیل به نوزادان و کودکان نوپا


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. بادام زمینی روکش دار اصفهان اگر از یکی از پیوندهای ما خرید کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

بیاموزید که چگونه آجیل را با خیال راحت به نوزادان و کودکان نوپا معرفی و سرو کنید تا از خطرات خفگی جلوگیری کنید و مقدار زیادی مواد مغذی ارائه دهید. برد - برد!
نمونه هایی از آجیل برای بچه ها در کاسه
آجیل برای بچه ها
غذاهای زیادی وجود ندارد که من برای بچه ها به آنها نه بگویم، اما آجیل کامل تا حداقل 4 سالگی یک خطر خفگی است، که می دانم برای برخی تعجب آور است. بعلاوه، قاشق‌های کره آجیل می‌تواند برای دهان‌های کوچک بسیار چسبناک باشد، که می‌تواند باعث ایجاد مشکلات احتمالی شود.

با این حال، خبر خوب این است: گزینه های بسیار خوشمزه ای برای نحوه سرو آجیل وجود دارد که چربی های سالم، پروتئین و موارد دیگر را که جویدن و قورت دادن برای بچه ها آسان تر است را ارائه می دهد! بعلاوه، آجیل و دانه ها منبع خوبی از چربی های سالم، پروتئین و ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین E و آهن هستند. بنابراین گنجاندن آنها در رژیم غذایی آنها یک راه عالی برای افزودن مواد مغذی است.

جدیدترین ویدیوهای من
P.S. دستورالعمل‌های آکادمی اطفال آمریکا توصیه می‌کند که بلافاصله پس از شروع مصرف مواد جامد، مواد آلرژی‌زا از جمله بادام زمینی را به نوزادان معرفی کنیم، مگر اینکه سابقه خانوادگی آلرژی غذایی وجود داشته باشد یا کودک اگزما داشته یا داشته باشد. همیشه برای مشاوره پزشکی و هرگونه نگرانی در مورد معرفی آلرژن های غذایی بالقوه با پزشک اطفال خود در تماس باشید.

پوره کره بادام زمینی در یک کاسه کوچک با قاشق بچه
پوره کره بادام زمینی
این روش پیشنهادی من برای سرو کره بادام زمینی برای نوزادان است و این غذای بسیار خوشمزه و سرشار از مواد مغذی برای بچه های کوچک است. تنها چیزی که نیاز دارید کره بادام زمینی شیرین نشده و آب گرم برای مخلوط کردن پوره کرکی است! (قوه ماست را دارد!) این را می توانید مانند هر پوره دیگر روی قاشق سرو کنید یا به بلغور جو دوسر یا ماست اضافه کنید.

نکته: اطلاعات کامل در مورد نحوه معرفی بادام زمینی به نوزادان را در اینجا بیابید.

پودر آجیل در کاسه شیشه
پودر آجیل
پودر آجیل خانگی را با مخلوط کردن آجیل کامل در یک پودر ریز گرد و غبار مانند آسیاب کنید. این به بافت و مواد مغذی اضافه می کند! می توانید روی غلات، گوشت، سبزیجات... هر چیزی که دوست دارید بپاشید! برای اطلاع از نحوه انجام این کار، به پایین این پست بروید.

نکته: استفاده از این نوع پودر آجیل می تواند به کودکان نوپا که از بافت متنفرند نیز کمک کند.

آجیل می تواند به کاهش وزن شما کمک کند - مگر اینکه این 5 اشتباه را مرتکب شوید

توسط کلی پلو، ام اس، RD
2 ژانویه 2021
دست زنی که گلدان شیشه ای هرمتیک را با مخلوطی خرید تخمه هندوانه اصفهان از آجیل نگه می دارد
بله، آجیل برای کاهش وزن خوب است، اما باید اندازه آن را در نظر داشته باشید.
اعتبار تصویر: خولیو ریکو/iStock/GettyImages
آجیل ها گاهی اوقات در دنیای رژیم غذایی رپ بدی را دریافت می کنند: آنها پرچرب و از نظر کالری متراکم هستند، به این معنی که فقط یک وعده کوچک کالری زیادی دارد.

اما مجموعه تحقیقاتی رو به رشدی که فواید سلامتی و حتی فواید بالقوه کنترل وزن آجیل‌هایی مانند پسته، بادام و بادام هندی را برجسته می‌کند، به تغییر دیدگاه ما کمک کرده است.

ویدیوی روز

آجیل می تواند بخشی از یک برنامه مدیریت وزن باشد - و حتی ممکن است به علت آن کمک کند. آنها منبع پروتئین گیاهی و چربی های سالم سیرکننده هستند و حاوی فیبر هستند که به سیر نگه داشتن ما کمک می کند. به علاوه، طبق مطالعه آگوست 2012 در مجله آمریکایی تغذیه بالینی، تحقیقات نشان می دهد که ما ممکن است تمام کالری آجیل را جذب نکنیم، که نشان می دهد ممکن است تا 20 درصد کالری را هضم نکنیم.

علاوه بر این، مطالعه ژانویه 2020 در Appetite نشان داد که افزودن یک میان وعده 250 کالری پسته در صبح منجر به افزایش وزن در طول 12 هفته نمی شود. به آزمودنی‌ها اجازه داده شد که در بقیه روز هر چه می‌خواهند بخورند، و کسانی که روزانه یک میان وعده پسته می‌خوردند، به طور طبیعی کربوهیدرات کمتری در طول روز مصرف می‌کنند. پروفایل لیپیدی آنها نیز بهبود یافت.

بنابراین آجیل واقعاً می‌تواند به شما در سفر کاهش وزن کمک کند – اما چند قدم اشتباه احتمالی وجود دارد که ممکن است انجام دهید که می‌تواند اهداف شما را از مسیر خارج کند. در اینجا پنج اشتباه وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.
توصیه می کنیم
بادام کالری کالری در بادام
تغذیه
100 کالری بادام چه شکلی است؟
...
تغذیه
اندازه وعده بادام چقدر است؟
مستقیماً بالای شات بادام هندی در ظرف روی میز
تغذیه
چگونه با خوردن آجیل بادام هندی وزن کم کنیم؟
1. نگرانی در مورد چربی موجود در آجیل
پرهیز از غذاهای پرچرب مانند روغن زیتون، آووکادو و آجیل یک روش قدیمی تفکر (و رژیم غذایی) است.

به گفته انجمن قلب آمریکا، بدن ما برای حفظ خود به چربی های غذایی نیاز دارد و اسیدهای چرب خاصی مانند امگا 3 فوایدی مانند کاهش خطر بیماری قلبی و سکته را اضافه می کند. در حالی که نیازی به کتو ندارید (در واقع، ما انجام این کار را توصیه نمی کنیم)، از خوردن چربی های سالم به طور کامل اجتناب نکنید.

آکادمی تغذیه و رژیم غذایی توصیه می کند که 20 تا 35 درصد از کالری دریافتی روزانه شما از چربی تامین می شود. بنابراین، اگر رژیم غذایی 2000 کالری داشته باشید، این مقدار معادل 45 تا 77 گرم چربی در روز است. به عنوان مرجع، طبق گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، یک وعده گردو 19 گرم چربی دارد که به راحتی در این توصیه ها جای می گیرد.