6 فایده آجیل برای افراد مسن



اگر یک قرص ضد پیری معجزه آسا وجود داشته باشد، به احتمال زیاد در پوسته ظاهر می شود. خرید آجیل آنلاین


آجیل - و مهم نیست که بادام باشد، گردو، مغز برزیلی، پسته یا بادام زمینی (که از نظر فنی حبوبات هستند) - بارها و بارها نشان داده شده است که از پیشرفت بیماری های مزمن جلوگیری می کند، طول عمر را افزایش می دهد و با التهاب مبارزه می کند. نشانگر پیری


آجیل سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع و چند غیراشباع، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است که اثر هم افزایی برای کاهش التهاب و اثرات آن بر بدن دارند. در واقع، مشخص شده است افرادی که هفت بار یا بیشتر در هفته آجیل می خورند، 20 درصد کمتر در معرض خطر مرگ در هر روز قرار دارند.


در اینجا شش راه وجود دارد که گردو می‌تواند به شما کمک کند که پیر شوید و طولانی‌ترین و سالم‌ترین زندگی ممکن را داشته باشید:


1. قلب سالم تری داشته باشید


بزرگترین فایده مصرف آجیل کاهش بیماری های قلبی است. در واقع، در مطالعه‌ای که داده‌های 119000 مرد و زن را به مدت 30 سال پیگیری کرد، افرادی که تقریباً هر روز یک وعده آجیل می‌خوردند، 29 درصد کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی بودند. خرید بادام تازه


این امر به ویژه برای افراد مسن بسیار مهم است، زیرا بیماری قلبی بیش از هر بیماری دیگری باعث مرگ افراد می شود و پیری یک عامل خطر اصلی برای بیماری قلبی است. طبق اعلام فدراسیون جهانی قلب، احتمال ابتلا به حمله قلبی پس از 55 سالگی هر دهه دو برابر می شود.


علاوه بر اسیدهای چرب سالم، آجیل ها سرشار از استرول های گیاهی، فیبر و مس هستند که همگی با کاهش سطح کلسترول و فشار خون مرتبط هستند. انجمن قلب آمریکا خوردن چهار وعده آجیل بدون نمک در هفته را برای سلامت قلب و عروق توصیه می کند.


2. ذهن خود را تیز نگه دارید


آیا با التهابی که آجیل به خوبی با آن مقابله می کند، می دانید؟ خوب، این برای جلوگیری از زوال شناختی و زوال عقل در سنین بالا ضروری است. به عنوان مثال، تحقیقات موسسه تحقیقات پزشکی هانتینگتون نشان می دهد که در بیماران مبتلا به بیماری آلزایمر، سطح التهاب بیشتر است که تا حدی به دلیل سطوح پایین اسیدهای چرب غیراشباع امگا 3 است.



با این حال، آجیل ها سرشار از امگا 3 هستند و به ویژه گردو مملو از اسید دوکوزاهگزانوئیک یا DHA است، نوعی از امگا 3 که یک ترکیب ساختاری اولیه در مغز انسان است. DHA منبع مولکول هایی است که از نورون ها محافظت می کند، مولکول هایی که التهاب را برطرف می کنند و مولکول هایی که به ترمیم آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد در بافت ها کمک می کنند. علاوه بر این، اسیدهای چرب تک غیراشباع غنی از آجیل همچنین نحوه حذف پروتئین های سمی از مغز را کنترل می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد