سوالاتی پیرامون تعمیر یخچال

سوالات متداول
به عنوان مکمل، ما قصد داریم برخی از سوالات مربوط به یخچال خود نمایندگی تعمیرات اسنوا اصفهان را حل کنیم، که می تواند به ما در تشخیص حوادث جدی کمک کند.

چرا یخچال یخ می زند؟
وقتی مشاهده می کنیم که ورقه های یخی در داخل یخچال تشکیل می شود، این پدیده ممکن است به دلیل هر یک از دلایل زیر باشد:
ترموستات در موقعیت بسیار سرد قرار دارد: کمپرسور تبرید برای مدت طولانی کار می کند و باعث ایجاد دمای زیر صفر در اواپراتور می شود.
درب را بد بسته یا باز گذاشته‌ایم: رطوبت هوای بیرون روی اواپراتورها متراکم می‌شود و در نهایت به دلیل اینکه کمپرسور از کار نمی‌افتد به دلیل بالا بودن دمای داخل یخچال یخ می‌زند.
وضعیت آب و هوا در وضعیت نامناسبی قرار دارد: هوای بیرون به طور مداوم به داخل نشت می کند، با اثری مشابه با قبلی.
یکباره یخچال را پر کرده ایم: وقتی مواد داغ را زیاد داخل آن می گذارید، دما بالا می رود و کمپرسور چندین ساعت از کار نمی افتد تا زمانی که داخل یخچال دوباره به اندازه کافی سرد شود.
گاز مبرد کمی در مدار وجود دارد: پدیده ای که ممکن است به دلیل وجود منافذ بی نهایت کوچک در مدار یا نشتی از شیر شارژ باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، کمبود خنک کننده وجود دارد و کمپرسور کار نمی کند و یخ تولید می کند. با این حال، یخچال سرد نمی شود.
فرسودگی یا ناهماهنگی های داخلی در کمپرسور تبرید: موتور به خوبی مبرد را فشرده نمی کند و در نتیجه عملکردی ندارد. پدیده فوق بازتولید می شود.
اگر خنک شدن یخچال متوقف شود چه باید کرد؟
اگر خنک شدن یخچال ما متوقف شود، این مراحل را دنبال می کنیم تا عیوب احتمالی یخچال خود را شناسایی کنیم:

ما بررسی می کنیم که کلید برق روشن است و ترموستات در موقعیت مناسب قرار دارد.
ما بررسی می کنیم که آیا هر گونه شکستگی، تغییر شکل یا جدا شدن آب و هوا وجود دارد یا خیر.
اگر شنیدیم که کمپرسور کار می کند، تکنسینی است که باید بررسی کند که آیا ایراد ناشی از نشت گاز مبرد است یا اینکه کمپرسور از داخل آسیب دیده است.
اگر کمپرسور کار نمی کند، تکنسین بررسی می کند که آیا مشکلی در مدار الکتریکی یا ترموستات وجود دارد. در غیر این صورت، این نشانه سوختن موتور الکتریکی کمپرسور است.
یخچال های بدون برفک چگونه کار می کنند؟
یخچال های بدون برفک آنهایی هستند که دارای یک سیستم اتوماتیک هستند که از تشکیل یخ در داخل آن جلوگیری می کند. چهار نوع وجود دارد:

با مقاومت های الکتریکی سیلیکونی: در صورت لزوم، برای چند دقیقه فعال می شوند و یخ تشکیل شده را ذوب می کنند. این سیستم فقط در یخچال‌های قدیمی «بدون یخبندان» یافت می‌شود.
با فن کمکی: وقتی موتور یخچال متوقف می شود، فن ها فعال می شوند و باعث آب شدن یخ می شوند.
با سیستم وارونگی چرخه: هنگامی که سیستم یخ را روی اواپراتور تشخیص می دهد، چرخه تبرید معکوس می شود و گاز داغ به مدت چند ثانیه به داخل تزریق می شود و یخ را ذوب می کند.
سیستم یخ زدایی مخلوط: سیستم وارونگی چرخه با سیستم فن کمکی ترکیب شده است. بیشتر در یخچال‌های خانگی بزرگ و در وسایلی برای مهمان‌نوازی یا استفاده تجاری، که در آن‌ها باز شدن درها بسیار زیاد است، رایج است.
چگونه بفهمیم یخچال بدون یخبندان است؟
معمول است که سازندگان آن علامت را در جلوی دستگاه یا در قسمتی از قسمت قابل مشاهده داخل آن قرار دهند.

وقتی چنین نشانه ای وجود ندارد، به احتمال زیاد یخچال ما این سیستم را ندارد. در این صورت می توانیم بررسی های زیر را انجام دهیم:

اگر یک فن کوچک در داخل آن وجود داشته باشد، تقریباً مطمئن است که یخچال ما از آن استفاده می کند، علاوه بر اینکه هوای سرد را به طور یکنواخت پخش می کند، تا در مواقع لزوم، فضای داخلی را یخ زدایی کند.
بررسی دیگر این است که بفهمید آیا سینی پشتی وجود دارد که حاوی کمی آب است. این آب از یخبندان ذوب شده در داخل توسط سیستم No Frost بدست می آید.
و اگر بررسی های قبلی منفی بود، آخرین راه حلی که برای ما باقی می ماند مراجعه به دفترچه راهنمای یخچال است تا تأیید شود که یخچال ما این سیستم را ندارد.

کوپلینگ شارژ گاز یخچال ✔

چند وقت پیش در پستی در مورد نحوه شارژ گاز یخچال، یخچال، نمایندگی تعمیرات یخچال اصفهان یخچال. در این پست من نظر دادم که راهی وجود دارد که یک کوپلینگ را بدون جوش بارگذاری کنید و سپس آن را به فشار سنج پیچ کنید ... تمام این فرآیند باعث از دست دادن زمان و سایش روی رزوه فشار سنج می شود.

در تصویر زیر داریم:

فلش سبز، مانومتر.

فلش زرد، لوله مویین بین مانومتر و موتور برای شارژ گاز متصل است.

فلش قرمز، موتور کمپرسور، لوله مویرگی به لوله سرویس موتور می رسد.

نحوه شارژ گاز یخچال

در این تصویر مهره های یک شلنگ جدید را می بینیم، من فقط این را به عنوان نمونه قرار دادم ... از یک شلنگ استفاده نشده یا از شیلنگی که دیگر به درد نمی خورد، مهره را بریدیم تا ابزار خانگی مربوطه خود را بسازیم.


نحوه شارژ گاز یخچال


در تصویر زیر مهره خود را می بینیم که از شلنگ قدیمی بریده ایم. کنارش یک ریموت کنترل است... شما بگویید برای چه؟ ما همچنین یک فلش قرمز داریم که یکی از دکمه های کنترل از راه دور را نشان می دهد.


در تصویر زیر یک فلش زرد رنگ وجود دارد که دکمه‌ای را که از لاستیک کنترل برداشته‌ایم به ما نشان می‌دهد، این کنترل عموماً از سیلیکون ساخته شده است، ماده‌ای مخصوص برای آنچه ما نیاز داریم.

گام به گام شارژ یخچال خانگی ابزار خانگی برای شارژ گاز یخچال


 


در این تصویر مهره، دکمه سیلیکونی، فشارسنج را داریم. بنابراین، دکمه را در مهره وارد می کنیم، در عین حال آن را در فشار سنج پیچ می کنیم.


گاز را در یخچال شارژ کنید

در این تصویر ابزار تمام شده و در حال استفاده خود را می بینیم... برای معرفی لوله مویین، قبلا یک سوراخ با یک نقطه کوچک ایجاد می کنیم.

برای اینکه ما لوله مویرگی را محکم کنیم و گاز نشتی نداشته باشد فقط وجود دارد


لازم است مهره را به آرامی تنظیم کنید تا لاستیک خفه نشود. فقط یک تنظیم کافی است تا لاستیک در داخل لوله مویین قرار گیرد. به این ترتیب، ما یک ابزار مفید داریم، زیرا پس از اتمام شارژ، با جوش مهر و موم می شود و هیچ نوع نشتی مانند زمانی که ما از شیر سرویس استفاده می کنیم که باعث نشت گاز در هنگام خاموش شدن سیستم می شود، باقی نمی گذارد، نه در همه موارد. موارد، اما اگر اتفاق بیفتد.



هنگامی که نیاز به شارژ مجدد گاز داریم، فقط نوک جوش را برش داده، آن را وارد مانومتر کرده، آن را تنظیم کنید و تمام، پس از اتمام شارژ مجدد، دوباره جوش دهید.

یک یخچال چقدر گاز مصرف می کند

در این تصاویر گزینه دیگری را برای شما آورده ام که بتوانید از این نوع سیستم شارژ استفاده کنید، آن در مورد لاستیک هایی است که موتورهای امبراکو در لوله های خود دارند. در تصویر بهتر می توانیم از آنچه به شما می گویم قدردانی کنیم و نشان می دهم که چگونه می آیند ... این دوشاخه های کوچک برای این سیستم شارژ گاز استفاده می شود.

زن و شوهر برای شارژ گاز به یک یخچال شارژ گاز برای یخچال


 


برای این کار از یک مهره برنزی استفاده می کنیم، مانند آنهایی که در فیلترهای رزوه ای موجود است، می توانیم آن را در فروشگاه های یخچال پیدا کنیم. ما از یک مهره ¼ استفاده خواهیم کرد، زیرا اندازه استاندارد و اندازه ای است که همراه با مانومتر ما ارائه می شود.


کوپلینگ های سریع برای شارژ گاز

بنابراین آن را داخل مهره می گذاریم و با هر پیچ گوشتی به آرامی فشار می دهیم تا نشکند.


کوپلینگ شارژ گاز مبرد کوپلینگ شارژ گاز پایین تر


 


بعد از اتصال به مهره، آن را به فشار سنج وصل می کنیم، ممکن است بخواهد داخل نشود، اما باید کمی زور وارد کنیم تا وارد شود، یک بار که داخل شد به درستی جا افتاد.


زوج برای شارژ گاز به یخچال

در این تصویر آخر می‌توانیم از دو روش ساخت یک ابزار خانگی برای استفاده از آن در شارژ گاز وسایل خنک‌کننده خود قدردانی کنیم. من از این سیستم استفاده می کنم چون گاز را آرام وارد می کنم و به موتور آسیب نمی رساند.

من لینکی را می گذارم که نحوه استفاده از این ابزار خانگی را نشان می دهم ، نحوه شارژ گاز در یخچال.

دستگاه تصفیه هوا برای یخچال

با استفاده از این دستگاه ازن مولد، تعمیر یخچال در اصفهان 1402 مواد غذایی یخچال شما همیشه تازه می مانند، لازم نیست هر روز به خرید بروید، زیرا این محصول عمر مواد غذایی شما را در یخچال افزایش می دهد. از طرف دیگر، این دستگاه تصفیه هوای یخچال با الکترولیز اکسیژن، ازن تولید می کند و به کاهش اختلاط و مخلوط شدن بوها کمک می کند و در نتیجه ماندگاری مواد غذایی را نیز افزایش می دهد.


با قیمت 299 دلار در آمازون خرید کنید

چگونه یخچال را سریع تمیز کنیم؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که همه محصولات برای تمیز کردن یخچال را در دسترس داشته باشید، به یاد داشته باشید که قبل از اینکه دستگاه را جدا کرده باشید و باید تمام مواد غذایی را بردارید. در ادامه به طور خلاصه به شما خواهیم گفت که چگونه بدون صرف زمان زیاد یخچال را تمیز کنید.


- برای شروع، می توانید از پارچه های میکروفیبر برای جارو کردن تمام آلودگی های سطحی، قطعات غذا و غیره استفاده کنید. شما باید به سرعت از تمام سطوح عبور کنید، این به سادگی یک قدم برای جلوگیری از عوارض بعدی است.


- حالا باید محصول شوینده را بمالید، می توانید آن را مستقیماً با یکی از پارچه های تمیز کننده بمالید. توصیه می کنیم تمام سطوح را با مقدار زیادی پاک کننده ضدعفونی کننده یخچال بچرخانید و بگذارید حداقل 15 دقیقه بماند.


- حالا وقت استفاده از نیروی کمی است، پارچه را دوباره با کمی مخلوط آب و صابون تمیز کننده یا محصول تمیز کننده ای که در دست دارید، غوطه ور کنید. باید سخت‌تر به تمام یخچال بمالید، باید روی قسمت‌هایی تأکید کنید که لکه‌ها، چربی انباشته شده یا هر نوع کثیفی دیگری وجود دارد که به راحتی بیرون نمی‌آید.


- فریم های یخچال را فراموش نکنید، باید آنها را با دقت تمیز کنید، در اینجا می توانید با یک برس کوچک به خودتان کمک کنید یا با پارچه میکروفایبر اما با حرکات نرم این کار را انجام دهید.


- تقریباً تمام شده است، برای قسمت داخلی می توانید پارچه میکروفیبر را در آب فرو کنید و دوباره تمام قسمت های یخچال را مرور کنید. باید مطمئن شوید که تمام کثیفی ها روی پارچه مانده و یخچال شما کاملا تمیز است.


- علاوه بر این، با آب و صابون می توانید کشوها، قفسه ها و قفسه ها را بشویید، در صورت وجود لکه هایی که به سختی پاک می شوند، می توانید از محصول مخصوص برای چربی استفاده کنید.


- در نهایت، تمیز کردن سطوح بیرونی یخچال را فراموش نکنید، برای این کار توصیه می کنیم از محصول تمیز کننده استیل ضد زنگ که در بالا در مورد آن صحبت کردیم استفاده کنید. ایده آل این است که از یک پارچه میکروفیبر متفاوت استفاده کنید، بنابراین مطمئن شوید که هیچ نوع انتقال گرد و غبار یا کثیفی را از یک مکان به مکان دیگر انجام نمی دهید. به خاطر داشته باشید که به سختی مالش دهید، به خصوص در مکان هایی که باکتری های بیشتری می توانند تجمع کنند، مانند دستگیره های یخچال.


*همه قیمت‌های خرید درج شده در این مقاله از 19 سپتامبر 2022 جاری است.


*اگر کاربر آمازون پرایم هستید، تمام خریدها هزینه ارسال رایگان دارند.


*خبرنگاران ما بطور جدی و مستقل محصولات و خدماتی را که می توانید از اینترنت خریداری کنید توصیه می کنند. هر بار که از طریق برخی پیوندهای اضافه شده به متن خرید می کنید، EL PAÍS کمیسیون دریافت می کند. خط مشی تجاری ما را اینجا بخوانید

MLO چه مزایایی برای سازمان ها دارد؟

به عنوان راه حلی برای این مشکلات تجربه شده در برنامه های کاربردی قیمت اینورتر آیمستر هوش مصنوعی، MLOps بر کل چرخه عمر طراحی، پیاده سازی و مدیریت مدل های یادگیری ماشین تمرکز کرده و نتایج را هدایت می کند. همانطور که در نمودار چرخه عمر MLOps در بالا مشاهده می کنید، فرآیند عملیاتی تحت 3 عنوان فرعی انجام می شود: توسعه مدل، عملیات مدل و عملیات سیستم.

هدف MLOps بلوغ اصول اساسی DevOps در کاربردهای هوش مصنوعی است. اتوماسیون (بر خلاف توسعه نرم افزار تکراری)؛ موقعیت یابی (گسترش بر خلاف استفاده یک بار مصرف)؛ فرآیند (ادغام، آزمایش و انتشار)؛ این برنامه بر ایجاد یک مدل به روز، گزارش دهی پویا و تحت کنترل نگه داشتن تداوم با اعمال فرآیند یکسان با داده های جدید با کدگذاری سرتاسر آن با مسائل زیرساخت و زیرساخت تمرکز دارد.
سیستم‌های MLOps موفق و بالغ به تیمی متنوع‌تر، مجهزتر و در مقیاس بزرگ نیاز دارند که شامل دانشمندان داده در همه سطوح، مهندسان داده، مهندسان نرم‌افزار، کارشناسان تحقیق و توسعه، مهندسان فرآیند و مسئولان توسعه کسب‌وکار باشد. این تیم به جای بازتولید خطوط اصلی کسب و کار که شامل مدل‌های یادگیری ماشینی تکراری و آزمایش‌های زیادی در مراحل توسعه در MLOps است، سیستمی ایجاد می‌کند که می‌تواند با خودکار کردن تمام این فرآیندهای عملیاتی به‌طور سرتاسر، خود را توسعه و مدیریت کند.
علاوه بر واحد استاندارد و تست یکپارچه‌سازی که در فرآیندهای DevOps به دیدن آن عادت کرده‌ایم، تست یادگیری ماشین نیاز به اعتبارسنجی و بازآموزی مدل‌های هوش مصنوعی دارد، در این مرحله MLOps به‌طور خودکار مسئولیت این فرآیند را بر عهده می‌گیرد.
هنگامی که مدل ها وارد تولید می شوند، بسیاری از چیزها می توانند تغییر کنند، به خصوص دقت و عملکرد مدل. پروفایل های داده و ترجیحات کاربر نهایی توسعه یافته و بر فرآیندهای بعدی تأثیر می گذارد، حالت های به روز شده مفروضات و پارامترهای حیاتی با اجرای سالم فرآیند MLOps در سیستم گنجانده شده است.
Gartner MLOps Talent and Role Pool
نقشه راه به فرآیند MLOps

مسیر MLO ها و توسعه و استقرار مؤثرتر ML به انتخاب افراد، فرآیندها، فناوری‌ها و مدل‌های عملیاتی مناسب بستگی دارد که به وضوح با مسائل و نتایج کسب‌وکار مرتبط هستند. در این مرحله، گارتنر مدل عملیاتی یک فرآیند MLOps ایده‌آل را از نظر شایستگی و نقش، در یک چشم‌انداز وسیع مانند بالا قرار می‌دهد.

افراد با نقش‌ها و مسئولیت‌های متفاوت باید در یک نقطه مشترک ملاقات کنند. ضمن سرمایه‌گذاری در راه‌حل‌های از پیش پیکربندی‌شده، شرکت‌ها باید روی گردآوری متخصصان هوش مصنوعی و دانشمندان داده در یک برنامه واحد سرمایه‌گذاری کنند. کارشناسان کسب و کار و حوزه می‌توانند مدل‌های کسب‌وکار ایجاد کنند و از موارد استفاده کنند، دانشمندان داده می‌توانند نوآوری را در مدل‌های یادگیری ماشین ایجاد کنند، و مهندسان داده و یادگیری ماشین می‌توانند از ابزارهای یادگیری ماشین خودکار برای گردآوری مدل‌های یادگیری ماشینی سریع استفاده کنند.
اتوماسیون باید در فرآیندها گنجانده شود. هدف MLOps ساخت نسخه هایی از مدل ها با نرم افزار قابل استفاده مجدد، آماده سازی خودکار داده ها و همکاری است. بنابراین، یک دانشمند داده می‌تواند موارد استفاده را بر اساس مدل‌های یکبار استفاده مجدد یا تسریع بخشد.
معیارها و معیارهای موفقیت قابل قبول و واقع بینانه باید تعیین شوند. بیان معیارهای موفقیت، ایجاد مقدماتی و ادغام استانداردهای عملکرد بسیار مهم است.

MLOps در مرکز برنامه های کاربردی هوش مصنوعی نسل بعدی است!

از آنجایی که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در سطح سازمانی پذیرفته شده اند، ساختارهای مدل باید قابل توضیح باشند. داده های پایه قابل اعتماد در ساخت مدل. اثرات آنها قابل اندازه گیری است. نتایج پایدار؛ طرح‌های سیستم باید مقیاس‌پذیر باشند و بتوانند مدل‌ها را در نسخه‌های جدید با آموزش خود با فرض‌هایی از تخمین‌های نادرست به بلوغ برسانند.

یادگیری ماشینی مانند هر ابزار قدرتمند دیگری است که فناوری به ارمغان می آورد. اگر به درستی استفاده شود، می تواند به ایجاد فرآیندهای تصمیم گیری مبتنی بر داده کمک کند. از سوی دیگر، توزیع نادرست به نتایج تجاری مورد نظر آسیب می رساند. یکی از مزایای بزرگ یادگیری ماشینی، سرعت تجزیه و تحلیل و بینش در مقیاس است، اما اگر مدل‌ها نادرست باشند، می‌توانند منجر به تصمیم‌های ناکافی یا حتی ضعیف در همان سرعت و مقیاس شوند. برای جلوگیری از این امر، ما باید تمام فرآیندهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین خود را به شیوه ای کنترل شده و مطابق با استانداردها در طول مرحله طراحی معماری MLOps خود تعیین کنیم، تست های محصول و پذیرش را مطابق با زندگی واقعی انجام دهیم و معیارهای موفقیت را در سطوح تعیین کنیم. که کاربر نهایی را راضی می کند.

چگونه لوازم آشپزخانه صنعتی را تمیز کنیم؟


مواد آشپزخانه صنعتی که در آشپزخانه‌های شرکت‌های بزرگ نمایندگی اینورتر هایتک در اصفهان مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها، شرکت‌های بزرگ، کافه‌ها، رستوران‌ها ترجیح داده می‌شوند، نیاز به تمیز کردن دقیق‌تری نسبت به مواد آشپزخانه مورد استفاده در آشپزخانه‌های خانگی دارند.


در این مقاله پاسخ سوال نحوه تمیز کردن تجهیزات آشپزخانه صنعتی را با شما در میان می گذاریم.

قبل از آن بیایید نگاهی به پاسخ به این سوال بیاندازیم که مصالح آشپزخانه صنعتی چیست و مواد آشپزخانه صنعتی برای چه منظور است.
لوازم آشپزخانه صنعتی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، تجهیزات آشپزخانه صنعتی نامی است که به مواد حرفه ای مورد استفاده در آشپزخانه های مشاغل بزرگ مانند رستوران ها، هتل ها، کافه ها، بیمارستان ها و پذیرایی داده می شود. تنوع این مواد با توجه به نوع کسب و کار، تنوع غذا و همچنین میزان غذای تولیدی متفاوت است.

مواد آشپزخانه صنعتی تحت عناوین مختلفی به شرح زیر جمع آوری می شود:

مواد مورد استفاده در تهیه مواد:

ابزار و تجهیزات مورد استفاده در تهیه مواد مورد نیاز برای غذا قبل از شروع به مرحله پخت. می‌توان آنها را به‌عنوان دستگاه خمیر خمیر، همزن، دستگاه‌های غلتاندن خمیر، دستگاه‌های پوست‌کن و خرد کردن سیب‌زمینی، دستگاه‌های خرد کردن سبزیجات، دستگاه‌های برش استخوان، دستگاه‌های چرخ‌کردن، دستگاه‌های کوبیدن و خرد کردن گوشت فهرست کرد.

مواد مورد استفاده در پخت غذا

اجاق گاز و فر، تجهیزات سرخ کردنی، تابه های جوش، مکانیزم گریل و تجهیزات مشابه در دسته مواد آشپزخانه مورد استفاده در مرحله پخت قرار می گیرند.

مواد مورد استفاده در سرو غذا

ارائه ظروف به اندازه محتوا، مواد اولیه و طعم مهم است. ارائه خوب را نیز می توان عنصری دانست که طعم غذا را دو چندان می کند. دیگ های بین ماری که غذا را گرم نگه می دارند، سالت بار و وسایل نقلیه ای به نام ایستگاه خدمات نیز از جمله محصولات مورد استفاده در مرحله سرویس هستند.

اجاق‌های صنعتی، ماشین‌های ظرفشویی صنعتی، یخچال‌های بزرگ، خنک‌کننده‌ها، کابینت‌های نمایشگر داغ، اجاق‌های چرخشی و غیره، تجهیزات آشپزخانه‌ای هستند که بیشتر مورد پسند و مورد استفاده مشاغل قرار می‌گیرند. می توانیم بگوییم که هست.

لوازم آشپزخانه صنعتی چه کاربردی دارد؟

آشپزخانه های صنعتی با ظرفیت، سرعت، تمیزی، دوام و دوام خود برجسته هستند. هنگام ایجاد آشپزخانه صنعتی، تجزیه و تحلیل مناسب آشپزخانه، انتخاب تجهیزات و مواد مناسب، تعیین فناوری مناسب و به کارگیری آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

با مواد آشپزخانه صنعتی می توان به نتایج عملی و سریع بخصوص در هنگام تهیه و پخت غذا دست یافت. تجهیزات آشپزخانه صنعتی که تمامی امکانات کاربردی لازم برای سرو غذای سریع و با کیفیت را به بسیاری از افراد ارائه می دهد، در این زمینه حس حرفه ای را فراهم می کند.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی که به ویژه برای آشپزها راحتی زیادی را فراهم می کند، همچنین به معنای مدیریت خوب زمان است زیرا سرعت کار را تسهیل می کند. همچنین با این متخصصان آشپزخانه امکان تولید بیش از یک سفارش سریع و با سلیقه در زمان کوتاهی وجود دارد.

نظافت در آشپزخانه صنعتی چگونه باید باشد؟

تمیز کردن مواد آشپزخانه صنعتی بسیار ساده تر از سایر محصولات آشپزخانه است. سایز بزرگ بودن محصولات و تمیز کردن آن ها نیز در این امر موثر است. موادی که مخصوص تمیز کردن تولید شده اند کار را آسان تر می کنند.

مهم ترین پاسخ به این سوال که چگونه آشپزخانه صنعتی را نظافت کنیم، استفاده از مواد شوینده صحیح و مناسب است.

به لطف مواد شوینده مخصوص نظافت آشپزخانه صنعتی، نظافتی جامع هم از نظر ظاهر و هم از نظر بهداشتی انجام می شود.

با PANDORA REM که مخصوص نگهداری و صیقل دادن سطوح فولادی ضد زنگ تولید شده است، می توانید سطوح تمیز و بدون لک را در آشپزخانه های صنعتی به دست آورید.

با استفاده از PANDORA EFOS که نوید نتایج سریع و موثر را برای اطمینان از بهداشت لازم در مناطق آماده سازی و ارائه غذا می دهد، می توانید با از بین بردن آلودگی در تمام سطوح سخت، بهداشت را در یک چشم انداز وسیع تامین کنید.

PANDORA NEMESIS که زیر سقف محصولات نظافتی صنعتی آدونیس قرار دارد نیز قادر است کار شما را در نظافت کلیه ابزار و تجهیزات آسان کند.

برای اطلاعات دقیق تر در مورد این موضوع چگونه اجاق گاز را در آشپزخانه های نوع صنعتی تمیز کنیم؟ شما همچنین می توانید مقاله ما را بررسی کنید.

نظافت دقیق باید هر شش ماه یکبار انجام شود تا تشکیلاتی مانند روغن زدگی، زنگ زدگی و تیرگی که به مرور زمان در سطح و داخل محصولات و تجهیزات شوینده صنعتی ایجاد می شود از بین رفته و از ایجاد جدید جلوگیری شود.

در حین این نظافت، ضدعفونی یخچال و سایر مواد موجود در آشپزخانه، تمیز کردن و ضدعفونی کامل سینک ها، چربی زدایی سطوح داخلی فرها.