مرکز تعمیر لوازم خانگی

25 سال است که Realservice لوازم خانگی خود را در مناز ل تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان خود و در مرکز خدمات ما تعمیر می کند.
چرا می توانم خودمان را توصیه کنم؟
اگر به دنبال مکانیک ماشین لباسشویی، مکانیک یخچال، مکانیک اجاق گاز برقی یا حتی مکانیک ماشین ظرفشویی هستید، این وظیفه اصلی خود را در نظر می گیریم، در این صورت می توانیم متخصصان واجد شرایط را بفرستیم. هر یک از لوازم خانگی توسط همکار کاملاً آماده ما اداره می شود.

ما تیم مکانیک خود را گسترش نمی دهیم، فقط می توانیم تا حد امکان تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر یخچال، تعمیر اجاق برقی، تعمیر ماشین ظرفشویی و تعمیر دیگ برقی را انجام دهیم.
در حال حاضر، ما همچنین می توانیم با خیال راحت به مشتریان فعلی که می خواهند تعمیرات خود را با ما انجام دهند، خدمات رسانی کنیم.
دامنه فعالیت های ما نیز گسترده است، زیرا یکی از تخصص های آن نصب لوازم خانگی است و دیگری می تواند به فعالیت های حرفه ای کمک کند. علاوه بر این، لازم نیست به چندین مرکز خدمات فکر کنید، زیرا تقریباً برای هر ماشینی در یک مکان می توانید مکانیک پیدا کنید.
برای ما مهم است که هم به صورت غیر مستقیم و هم مستقیم در دسترس باشیم. به همین دلیل است که ما موقعیت مکانی داریم، تلفن ثابت داریم و اگر از خدمات ما خسته شدید، می توانید با ما ارتباط شخصی برقرار کنید. در دنیای امروز، ما بر این باوریم که یکی از مهمترین چیزها هنگام سفارش تعمیر ماشین این است که آنچه را که برای پول خود انتظار دارید، دریافت کنید. یکی از آزاردهنده ترین چیزها این است که اگر بعد از تعمیر پولی نتوانید با مکانیک تماس بگیرید، نمی توانید گارانتی را اجرا کنید، می توانید برای پول خود به زبان مجارستانی اجرا کنید.
موقعیت مکانی ما نه تنها خدمات ماشین لباسشویی، سرویس یخچال، سرویس اجاق گاز برقی و خدمات ماشین ظرفشویی را ارائه می دهد. تعمیر جاروبرقی، تعمیر دستگاه نظافت، تعمیر میکرو فر، / در تعمیر مایکروفر مجارستانی / نیز از جمله کارهایی است که باید انجام شود. ما فقط می توانیم این ماشین ها را در داخل تعمیر کنیم. ما همچنین می‌توانیم به شما در تعمیر تلویزیون، ویدئو، دی‌وی‌دی و نصب آمپلی‌فایر و Hi-Fi کمک کنیم.
در زمینه تعمیر دیگ برقی نیز می توانیم در هر کاری کمک کنیم. همکاران ما در نصب دیگ برق تقریباً هر مشکلی را برای شما حل می کنند. آنها با تمام مشکلات نصب دیگ برق کنار می آیند. وظیفه سرویس دیگ برقی یعنی Real Service علاوه بر انجام تعمیرات، تعویض دستگاه غیر قابل تعمیر با دیگ برقی نو، خرید آن به درخواست مشتری و حتی مشاوره در مورد دیگ بخار را نیز بر عهده داریم. باید خریداری شود. مهم نیست که چه مدت دیگ می تواند به خانواده در خانه شما خدمت کند. به طور کلی دیگ های برقی را از شرکت Hajdú توصیه می کنیم، اما در مورد دیگ های برقی ایتالیایی نیز می توانیم مشاوره دهیم.
سرویس ما به عنوان سرویس شوفاژ برقی انتخاب خوبی است. از تعمیرات گرفته تا رسوب زدایی آب و تعویض دیگ، ما می توانیم همه چیز را در خانه شما انجام دهیم.

ما معتقدیم که هر کسی می تواند از طریق یک وب سایت به شما هر چیزی را در اینترنت قول دهد. ما از سال 1989 فعالیت می کنیم، هر کسی می تواند در این مورد متقاعد شود، زیرا امروزه همه شرکت ها و کارآفرینان می توانند حسابرسی شوند. 25 سال زمان زیادی است و در این مدت ماشین های زیادی را تعمیر کردیم. ما مشتریان خود را از دست نداده ایم، در واقع افراد بیشتری با لوازم خانگی خود به ما مراجعه می کنند. برای واگذاری ها هم برای شهرداری ها کار می کنیم. ما می دانیم که ارگان ها و نهادهای مختلف فقط می توانند با کارآفرینان بررسی شده کار کنند. ما چندین بار این را پشت سر گذاشته ایم. ما همچنین برای مدارس، شهرداری ها، ارگان های نظامی، پلیس، رستوران ها، هتل ها و NAV کار می کنیم. لیست جامع نیست.
بیشتر اوقات در حین تعمیرات با برندهای زیر مواجه می شویم.

اندره مولنار
مالک

به عنوان خدمات ماشین لباسشویی:

AEG، BOSCH، ELEKTROLUX، ZANUSSI، WHIRPOOL، IGNIS، INDESIT، ARISTONA، GORENJE، HAJDU، POLAR، MIELE، PRIVILEG، BAUCHNET، SIEMENS، CONSTRUCTA، ELEKTRA، BREGENZIT، EUROPOOOLTE، HELEKTRA، BREGENZIT، EUROOOOLTE، HEXT DELTON، SAMSUNG، SAUBER، NDK، TATRAMAT، EURIKA، VJATKA.

به عنوان سرویس ماشین ظرفشویی:

AEG، Electrolux، Zanussi، Indesit، Bosch، Ariston، Fagor، Gorenje، Haier، Hajdu، Hoover، LG، Miele، Panasonic، Samsung، Siemens، Whirlpool.

به عنوان سرویس یخچال:

AEG-Elektrolux، Ardes، Ardo، Ariston، Beko، Bosch، Candy، Dimarson، Dometic، Elektrolux، Fagor، Frigidaire،، Zanussi
جنرال الکتریک، Gorenje، Haier، Hansa، Indesit، Jura، LG، Liebherr، Miele، Nardi، Panasonic، Samsung، Sharp، Siemens، Teka، Whirlpool

به عنوان سرویس اجاق گاز برقی:

Indesit- Gorenje- Beko- Ariston- Zanussi- Electrolux- Candy- Whirlpool- Bosch- Samsung- Fagor-Siemens-

سرویس ماشین لباسشویی: ما عمدتاً تعمیرات لازم را در منزل شما انجام می دهیم.
مکانیک ماشین ظرفشویی: عمدتاً تعمیرات لازم را در منزل شما انجام می دهد.
تعمیرکار شوفاژ برقی: فقط تعمیرات لازم را در منزل شما انجام می دهد.
تعمیرکار اجاق گاز برقی: در 95 درصد موارد مشکل فعلی خانه شما را برطرف می کند.
تعمیرکار دیگ برق: تعمیرات لازم را در منزل انجام می دهیم.

تعمیر یخچال

اگر یخچال شما خراب است، باید مقدار زیادی را تعمیر یخچال اصفهان دور بریزید. درست زمانی که به آن نیاز دارید. تمامی یخچال ها را تعمیر می کنیم.


به سرعت رفع شد

Witgoedservice تعمیر یخچال شما را سریع و حرفه ای با تعیین وقت قبلی انجام می دهد. نقص خود را گزارش دهید


تشخیص صادقانه

وقتی می‌آییم، ابتدا یک تحقیق کوتاه انجام می‌دهیم: یک تشخیص صادقانه. ما تعیین می کنیم که چه اتفاقی می افتد و در مورد هزینه های تعمیر بحث می کنیم. نرخ های ما را مشاهده کنید


اگر فکر می کنیم که تعمیر بی معنی است، صادقانه به شما خواهیم گفت. اگر متعاقباً دستگاه جدیدی را از طریق ما خریداری کنید، هزینه های تشخیص معاف می شود.

تمامی برندهای یخچال

Witgoedservice سالها تجربه در زمینه تعمیر یخچال دارد. ما تمامی برندهای یخچال را تعمیر می کنیم.


3 ماه گارانتی

ما همیشه برای تعمیر یخچال شما 3 ماه گارانتی می دهیم. آیا در عرض 3 ماه دوباره همان نقص ایجاد می شود؟ سپس آن را به صورت رایگان تعمیر می کنیم.


شکست خود را گزارش دهید

 

1898-refrigerator.jpg

یخچال را وصل کنید

 

1898-refrigerator.jpg

نصب مجدد یخچال و فریزر

 

1898-refrigerator.jpg

نصب یخچال

 

1898-refrigerator.jpg

مونتاژ یخچال

 

1898-refrigerator.jpg

تعمیر و نگهداری یخچال

چرا سرویس کالاهای سفید؟

خدمات سریع توسط تکنسین حرفه ای

تعمیر بسیاری از برندها

قیمت های رقابتی

گارانتی تعمیر

همیشه یک حرفه ای از منطقه خود

24 ساعت در روز شکست خود را گزارش کنید

تعمیر یخچال - 10

10

دستگاه ها

سرویس کالاهای سفید را تعمیر، نصب و نگهداری می کند


تعمیر یخچال - 29

29

توجه کنید

سرویس کالاهای سفید را تعمیر، نصب و نگهداری می کند


تعمیر یخچال - 71٪

71%

فرصت

که تعمیر امکان پذیر است


تعمیر یخچال – 9867

9867

تعمیرات

با موفقیت انجام شد



تعمیر و نصب اجناس سفید

آیا یخچال شما خراب است، آیا ماشین ظرفشویی شما معیوب است یا هود استخراج شما به طور ناگهانی خراب شده است؟ تجهیزات جدید را خیلی سریع نخرید. در Witgoedservice ما همیشه زمانی را برای ارائه مشاوره مستقل در مورد وضعیت واقعی دستگاه به شما اختصاص می دهیم. صرف نظر از برند یا آدرس خرید. تجربه سال ها ما نشان می دهد که تعمیر اغلب هوشمندانه ترین و ارزان ترین راه حل است. و هیچ کس متحمل هزینه های غیر ضروری را دوست ندارد، درست است؟

https://damaysabz.com/service/fridge-repairs/

نکات تعمیر یخچال و فریزر

دستگاه شما خراب است و تصمیم دارید آن را تعمیر کنید؟ اکنون فقط کد پستی / شهر خود را وارد تعمیر یخچال اسنوا اصفهان کنید و به سرعت متخصص مناسب در منطقه خود را پیدا کنید!


ما در serviceguide24 طرفدار تعمیرات هستیم و دلیل خوبی داریم! حتی اگر نقص فنی دیگر در دوره گارانتی نباشد، خرید جدید تقریباً همیشه بیشتر از تعمیر حرفه ای هزینه دارد. با این حال، تعمیر نه تنها از کیف پول شما، بلکه از محیط زیست نیز محافظت می کند. در مورد محصولات با ماندگاری طولانی مانند نوت بوک، ماشین لباسشویی یا قهوه ساز به طور خاص، تعمیر به وضوح از نقطه نظر زیست محیطی ارجح است. اگر دستگاه خود را توسط یکی از متخصصان ما تعمیر می کنید، موارد زیر را نیز تضمین می کنید: به لطف سال ها تجربه و تخصص متخصصان و استفاده از قطعات یدکی باکیفیت و عمدتا اورجینال، می توانید لذت ببرید. دستگاه ها و سیستم های الکتریکی برای مدت طولانی.


نکات تعمیر یخچال و فریزر

در اینجا نکات مفیدی برای حل مشکلات خودتان پیدا خواهید کرد.


یخچال دیگر خنک نمی شود


نکته تعمیر

بررسی کنید که آیا یخچال شما روشن است یا خیر

بررسی کنید که آیا منبع تغذیه قطع شده است یا خیر. ممکن است قطعی برق دلیل آن بوده باشد

مطمئن شوید که سیم برق به درستی وصل شده است

...ادامه مطلب


در serviceguide24 نکات متعدد دیگری برای تعمیر دستگاه های الکترونیکی خود خواهید یافت.

نکات مراقبت از یخچال و فریزر

در اینجا نکات مفیدی برای نگهداری از دستگاه های خود خواهید یافت.


داخل یخچال را تمیز کنید


نکته مراقبت

یخچال را خاموش کنید و سیم برق را از برق بکشید

تمام مواد غذایی را از یخچال خارج کرده و در جای خنک قرار دهید

تمام قفسه ها و کشوها را از یخچال خارج کنید

...ادامه مطلب


در serviceguide24 نکات مراقبتی متعدد دیگری برای دستگاه های الکترونیکی خود خواهید یافت.

اطلاعاتی در مورد یخچال

سال‌ها است که یخچال، یخچال فریزر یا ترکیب یخچال فریزر در خانه‌ها، صنعت و سوپرمارکت‌ها (قفسه‌های یخچالی) ضروری شده‌اند. آیا می خواهید برای تعطیلات مواد غذایی تهیه کنید؟ وعده‌های غذایی و غذاهای منجمد باید بعد از چند ماه یا بیشتر قابل خوردن باشند؟ یا اینکه جشن باربیکیو بعدی در راه است و می خواهید چند روز قبل آبجو و گوشت تهیه کنید؟ ما به دلایل مختلفی به عملکرد دوام عملی وابسته هستیم. می توانید به یک یخچال بسیار ساده تکیه کنید، فریزرهایی با چندین ویژگی را ترجیح دهید یا لوازم خانگی هوشمند را در یک خانه هوشمند ادغام کنید.


 


انرژی مورد نیاز و راندمان در سرمایش


البته، یخچال و فریزرهای بزرگتر برق بیشتری مصرف می کنند، اما بهره وری انرژی بسیار مهم است، همانطور که در مورد ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی وجود دارد. به طور معمول، لوازم خانگی کالاهای سفید بزرگ، مانند یخچال، برای سال ها مورد استفاده طولانی مدت هستند. بنابراین باید به دستگاه هایی که دارای کلاس بازده انرژی A++ یا A+++ هستند، اهمیت زیادی داد. اینها به بیش از نیمی از توان دستگاه های خنک کننده کلاس A+ نیاز دارند. بنابراین ارزش توجه ویژه ای به بهره وری انرژی در هنگام خرید دارد.


 


کدام یخچال برای کدام نیاز؟


یخچال فقط یک یخچال نیست. یخچال های جمع و جور معمولاً برای خانوارهای مجرد یا زوج ایده آل هستند. بین لوازم توکار و توکار برای طاقچه های آشپزخانه کوچک تفاوت قائل می شود. میزی یا یخچال کوچک نیز بسیار محبوب هستند، زیرا به شدت در فضا صرفه جویی می کنند و همچنان فضای داخلی را برای مهم ترین چیزها ارائه می دهند. از نظر قیمت، برخی از دستگاه های ذکر شده از 200 یورو و کمتر شروع می شوند، در حالی که بسته به ابعاد و ویژگی های مورد نظر، قیمت آن تا 1500 یورو نیز بسیار بیشتر است. اگر چند نفر از یک یخچال زیر یک سقف استفاده کنند، مطمئناً به فضای بیشتری نیاز خواهید داشت. بنابراین، یخچال های داخلی بزرگتر یا یخچال های ایستاده راه حل غالب در خانواده ها و اشتراک های مسطح هستند. اگر یک محفظه فریزر اختیاری برای شما کافی نیست، ترکیب یخچال و فریزر نیز جالب است. به طور کلی، انواع دستگاه با ظرفیت بیشتر نیز گران تر هستند. بر این اساس، قیمت از چند صد یورو تا حدود 2000 یورو در نسخه های XXL متغیر است.


اگر بیشتر از تجهیزات اولیه می خواهید، به سختی محدودیتی برای تجهیزات و ساخت و ساز وجود دارد. چه یخچال‌های نوشیدنی، یخچال‌های مخصوص شراب، یخچال‌های ساید بای ساید یا مدل‌های خاص با ظاهری قدیمی نیز وجود دارد: دکوراتورهای داخلی و متخصصان فنی راه‌حل‌های فردی را با عملکردهای اضافی ارائه می‌دهند. این ویژگی‌ها از عملکردهای هشدار، نمایشگرهای دیجیتال و محفظه‌های اضافی گرفته تا یخ‌سازهای ویژه و یخچال‌های هوشمند که می‌توانند از طریق یک برنامه کنترل و نظارت شوند، متغیر است.

https://damaysabz.com/service/snowa-fridge-repais/

نگهداری و تعمیرات تجهیزات

خدمات جامع به مشتریان

مشتریان ما همیشه می توانند به خدمات جامع تعمیر یخچال امرسان اصفهان در زمینه تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی اعتماد کنند.


در صورت درخواست، ما نه تنها دستگاه های پزشکی شما را تعمیر می کنیم، بلکه تعمیر و نگهداری، نصب و آموزش و همچنین کنترل های پزشکی-فنی را نیز انجام می دهیم. ما اطمینان می دهیم که تمام الزامات قانونی (تست های STK، MTK و DGUV V3) مطابق با MPBetreibV و MPG اجرا می شوند.


همچنین برای شما در صورت خدمات، مستقل از سازنده!

بازرسی (STK، MTK و DGUV) طبق MPBetreibV

خدمات نگهداری و تعمیرات از تولید کنندگان مختلف

مشاوره در محل

نظارت بر قرار ملاقات


نقص یا نقص فنی در دستگاه های پزشکی می تواند به طور گسترده ای مانع از عملکرد روان این عمل شود. بنابراین مهم است که در صورت بروز مشکلات فنی به سرعت یک شریک قابل اعتماد و شایسته در کنار خود داشته باشید.


با تجربه و دانش خود، بهترین استفاده ممکن از آخرین فناوری پزشکی را برای شما تضمین می کنیم – و در صورت گیرکردن، تیم خدمات ما بدون توجه به سازنده، برای تعمیرات در دسترس شما هستند.


متخصصان ما که از طریق آموزش های تکمیلی دائمی آموزش دیده اند، اجرای شایسته و تضمین کیفیت کلیه خدمات را برای شما تضمین می کنند.


صلاحیت خدمات تضمین شده

تیم خدمات واجد شرایط ما بالاترین سطح صلاحیت فنی و کیفیت را برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم به شما تضمین می کند. تعمیر و نگهداری، بررسی ها و تعمیرات منظم دستگاه ها و سیستم های فنی شما به سرعت و به راحتی انجام می شود.


با یک شبکه خدمات مشتری منشعب، همراه با شرکای اثبات شده خود در شمال آلمان، اقدام کوتاه مدت و پشتیبانی جامع را در مناطق برمن، نیدرزاکسن، هامبورگ و شلزویگ-هولشتاین تضمین می کنیم.

https://damaysabz.com/service/emersan-fridge-repair-isfahan/

تعمیرات و لوازم جانبی انواع لوازم خانگی

ما بیش از 30 سال تجربه در این بخش داریم.


بیشتر بدانید

ما خدمات رسمی بهترین برندهای موجود تعمیر کولر گازی اصفهان در بازار هستیم

Fenbosat ما شرکت مورد اعتماد شما برای تعمیر لوازم خانگی در شهر اورنسه و در سراسر استان هستیم. ما بیش از 30 سال تجربه در این بخش داریم و با کارگرانی در آموزش مداوم برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود هستیم.


ما خدمات فنی رسمی بهترین برندهای این بخش هستیم. این به این معنی است که ما برای تمام کارهای خود ضمانت ارائه می دهیم زیرا توسط خود تولید کنندگان محصول پشتیبانی می شویم. ما حداکثر اطلاعات فنی را در مورد هر یک از لوازم الکتریکی برندهایی که با آنها کار می کنیم در اختیار داریم، بنابراین خدمات تعمیر سریع و ایمن را ارائه می دهیم.


کارگران ما می توانند در کمترین زمان ممکن عیب را پیدا کنند زیرا تمام کدهای خطای مارک ها را دارند. ما در فن‌بوسات تمام برنامه‌های رایانه‌ای را برای پیکربندی و تعمیر آخرین دستگاه‌هایی که دارای سیستم رمزگذاری شده‌اند، در اختیار داریم.


علاوه بر این، در فروشگاه ما لوازم جانبی و قطعات یدکی لوازم خانگی همه برندها را داریم.


  ما خدمات رسمی بهترین برندهای موجود در بازار هستیم

ما به شما چه پیشنهادی داریم؟

تعمیر لوازم خانگی

تعمیرات انواع لوازم خانگی را بر عهده داریم.

ما خدمت می کنیم


تکنسین رسمی

ما به دلیل خدمات فنی رسمی بهترین مارک ها متمایز هستیم.


تجربه گسترده

حرفه ای

ما شرکتی با بیش از 30 سال تجربه در این بخش هستیم.


فروش لوازم جانبی و قطعات یدکی

ما یک کاتالوگ گسترده و لوازم جانبی و قطعات یدکی برای لوازم خانگی ارائه می دهیم.


برای تعمیر لوازم خانگی خود به ما اعتماد کنید

برای تعمیر لوازم خانگی خود به ما اعتماد کنید

فن‌بوسات ما خدمات فنی مورد اعتماد شما برای تعمیر کلیه لوازم خانگی سفید از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، مایکروفر، آبگرمکن برقی یا فریزر و بسیاری موارد دیگر هستیم.


ما از پشتیبانی شرکت های بزرگ برای انجام تعمیرات دستگاه های آنها برخورداریم، به همین دلیل می توانیم خدماتی سریع، تضمینی و با کیفیت ارائه دهیم. شرکت ما تمامی اطلاعات برندهای بزرگ را در اختیار دارد تا در کمترین زمان ممکن راه حلی برای لوازم خانگی شما بیابد.


نرخ تعمیرات ما رسمی است و مستقیماً به برندهای لوازم خانگی بستگی دارد.


علاوه بر ارائه خدمات تعمیر، در فروشگاه فیزیکی ما در اورنسه، انواع لوازم جانبی و قطعات یدکی برای فروش لوازم برقی مختلف از همه برندها را نیز داریم.


ما خدمات خود را هم به شهر اورنسه و هم به بقیه شهرهای استان ارائه می دهیم. علاوه بر این، ما برای افراد، شرکت ها و شرکت های بیمه کار می کنیم. با فن بوسات تماس بگیرید و ما دستگاه شما را با ضمانت کامل تعمیر خواهیم کرد.