مرکز تعمیر لوازم خانگی

25 سال است که Realservice لوازم خانگی خود را در مناز ل تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان خود و در مرکز خدمات ما تعمیر می کند.
چرا می توانم خودمان را توصیه کنم؟
اگر به دنبال مکانیک ماشین لباسشویی، مکانیک یخچال، مکانیک اجاق گاز برقی یا حتی مکانیک ماشین ظرفشویی هستید، این وظیفه اصلی خود را در نظر می گیریم، در این صورت می توانیم متخصصان واجد شرایط را بفرستیم. هر یک از لوازم خانگی توسط همکار کاملاً آماده ما اداره می شود.

ما تیم مکانیک خود را گسترش نمی دهیم، فقط می توانیم تا حد امکان تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر یخچال، تعمیر اجاق برقی، تعمیر ماشین ظرفشویی و تعمیر دیگ برقی را انجام دهیم.
در حال حاضر، ما همچنین می توانیم با خیال راحت به مشتریان فعلی که می خواهند تعمیرات خود را با ما انجام دهند، خدمات رسانی کنیم.
دامنه فعالیت های ما نیز گسترده است، زیرا یکی از تخصص های آن نصب لوازم خانگی است و دیگری می تواند به فعالیت های حرفه ای کمک کند. علاوه بر این، لازم نیست به چندین مرکز خدمات فکر کنید، زیرا تقریباً برای هر ماشینی در یک مکان می توانید مکانیک پیدا کنید.
برای ما مهم است که هم به صورت غیر مستقیم و هم مستقیم در دسترس باشیم. به همین دلیل است که ما موقعیت مکانی داریم، تلفن ثابت داریم و اگر از خدمات ما خسته شدید، می توانید با ما ارتباط شخصی برقرار کنید. در دنیای امروز، ما بر این باوریم که یکی از مهمترین چیزها هنگام سفارش تعمیر ماشین این است که آنچه را که برای پول خود انتظار دارید، دریافت کنید. یکی از آزاردهنده ترین چیزها این است که اگر بعد از تعمیر پولی نتوانید با مکانیک تماس بگیرید، نمی توانید گارانتی را اجرا کنید، می توانید برای پول خود به زبان مجارستانی اجرا کنید.
موقعیت مکانی ما نه تنها خدمات ماشین لباسشویی، سرویس یخچال، سرویس اجاق گاز برقی و خدمات ماشین ظرفشویی را ارائه می دهد. تعمیر جاروبرقی، تعمیر دستگاه نظافت، تعمیر میکرو فر، / در تعمیر مایکروفر مجارستانی / نیز از جمله کارهایی است که باید انجام شود. ما فقط می توانیم این ماشین ها را در داخل تعمیر کنیم. ما همچنین می‌توانیم به شما در تعمیر تلویزیون، ویدئو، دی‌وی‌دی و نصب آمپلی‌فایر و Hi-Fi کمک کنیم.
در زمینه تعمیر دیگ برقی نیز می توانیم در هر کاری کمک کنیم. همکاران ما در نصب دیگ برق تقریباً هر مشکلی را برای شما حل می کنند. آنها با تمام مشکلات نصب دیگ برق کنار می آیند. وظیفه سرویس دیگ برقی یعنی Real Service علاوه بر انجام تعمیرات، تعویض دستگاه غیر قابل تعمیر با دیگ برقی نو، خرید آن به درخواست مشتری و حتی مشاوره در مورد دیگ بخار را نیز بر عهده داریم. باید خریداری شود. مهم نیست که چه مدت دیگ می تواند به خانواده در خانه شما خدمت کند. به طور کلی دیگ های برقی را از شرکت Hajdú توصیه می کنیم، اما در مورد دیگ های برقی ایتالیایی نیز می توانیم مشاوره دهیم.
سرویس ما به عنوان سرویس شوفاژ برقی انتخاب خوبی است. از تعمیرات گرفته تا رسوب زدایی آب و تعویض دیگ، ما می توانیم همه چیز را در خانه شما انجام دهیم.

ما معتقدیم که هر کسی می تواند از طریق یک وب سایت به شما هر چیزی را در اینترنت قول دهد. ما از سال 1989 فعالیت می کنیم، هر کسی می تواند در این مورد متقاعد شود، زیرا امروزه همه شرکت ها و کارآفرینان می توانند حسابرسی شوند. 25 سال زمان زیادی است و در این مدت ماشین های زیادی را تعمیر کردیم. ما مشتریان خود را از دست نداده ایم، در واقع افراد بیشتری با لوازم خانگی خود به ما مراجعه می کنند. برای واگذاری ها هم برای شهرداری ها کار می کنیم. ما می دانیم که ارگان ها و نهادهای مختلف فقط می توانند با کارآفرینان بررسی شده کار کنند. ما چندین بار این را پشت سر گذاشته ایم. ما همچنین برای مدارس، شهرداری ها، ارگان های نظامی، پلیس، رستوران ها، هتل ها و NAV کار می کنیم. لیست جامع نیست.
بیشتر اوقات در حین تعمیرات با برندهای زیر مواجه می شویم.

اندره مولنار
مالک

به عنوان خدمات ماشین لباسشویی:

AEG، BOSCH، ELEKTROLUX، ZANUSSI، WHIRPOOL، IGNIS، INDESIT، ARISTONA، GORENJE، HAJDU، POLAR، MIELE، PRIVILEG، BAUCHNET، SIEMENS، CONSTRUCTA، ELEKTRA، BREGENZIT، EUROPOOOLTE، HELEKTRA، BREGENZIT، EUROOOOLTE، HEXT DELTON، SAMSUNG، SAUBER، NDK، TATRAMAT، EURIKA، VJATKA.

به عنوان سرویس ماشین ظرفشویی:

AEG، Electrolux، Zanussi، Indesit، Bosch، Ariston، Fagor، Gorenje، Haier، Hajdu، Hoover، LG، Miele، Panasonic، Samsung، Siemens، Whirlpool.

به عنوان سرویس یخچال:

AEG-Elektrolux، Ardes، Ardo، Ariston، Beko، Bosch، Candy، Dimarson، Dometic، Elektrolux، Fagor، Frigidaire،، Zanussi
جنرال الکتریک، Gorenje، Haier، Hansa، Indesit، Jura، LG، Liebherr، Miele، Nardi، Panasonic، Samsung، Sharp، Siemens، Teka، Whirlpool

به عنوان سرویس اجاق گاز برقی:

Indesit- Gorenje- Beko- Ariston- Zanussi- Electrolux- Candy- Whirlpool- Bosch- Samsung- Fagor-Siemens-

سرویس ماشین لباسشویی: ما عمدتاً تعمیرات لازم را در منزل شما انجام می دهیم.
مکانیک ماشین ظرفشویی: عمدتاً تعمیرات لازم را در منزل شما انجام می دهد.
تعمیرکار شوفاژ برقی: فقط تعمیرات لازم را در منزل شما انجام می دهد.
تعمیرکار اجاق گاز برقی: در 95 درصد موارد مشکل فعلی خانه شما را برطرف می کند.
تعمیرکار دیگ برق: تعمیرات لازم را در منزل انجام می دهیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد