درب های سمت راست و چپ یخچال

اکثر درب های یخچال برگشت پذیر هستند


یخچال های امروزی شامل مدل های زیادی با یک درب روی یک مجموعه لولا هستند. نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان درهای یخچال را می توان در سمت چپ یا راست لولا کرد. یک یخچال سمت راست از چپ به راست با لولاهای در در سمت راست باز می شود. یک یخچال سمت چپ از راست به چپ با لولاهای در در سمت چپ باز می شود.

اگر نخواهم درب سمت راست یخچال داشته باشم، چه؟

اغلب یخچال‌های استاندارد راست‌دست را روی صفحه‌نمایش لوازم خانگی می‌بینید.


این تقریباً به طور قطع به این دلیل است که اکثر مردم راست دست هستند، که طبیعی است که دست راست را به سمت در ببرند، اما البته همه مردم راست دست نیستند و همه آشپزخانه ها برای یک یخچال راست دست تنظیم نشده اند.

آگهی


مگر اینکه یخچال دارای یک دستگاه پخش کننده آب یا یخ داخلی در داخل آن یا از طریق مجموعه در باشد، درب احتمالاً برگشت پذیر است، اما اگر پیکربندی درب نشان داده شده با فرمت آشپزخانه شما مطابقت ندارد، باید قبل از خرید این موضوع را تأیید کنید.


برای ساده‌تر کردن تنظیمات یخچال جدیدتان، می‌توانید یخچالی را جستجو کنید که در سمتی باز می‌شود که برای منطقه آشپزخانه شما راحت‌تر باشد. در غیر این صورت، می توانید مراحل مندرج در دفترچه راهنمای محصول خود را برای معکوس کردن درب دنبال کنید. این معمولا یک روش ساده است. گزینه دیگر این است که از فروشنده خود بخواهید قبل یا بعد از تحویل با شما تماس برقرار کند.


برای صرفه جویی در مراحل و انتقال سریع و آسان مواد غذایی به داخل و خارج یخچال، همیشه دستگاه را با باز شدن درب به پیشخوان، محل کار یا منطقه نصب کنید. از ایجاد چنین تغییرات ساده ای شک نکنید زیرا می توانند راحتی شما را در خانه خود بهبود بخشند!


مهم است که به یاد داشته باشید که درب یخچال شما می تواند در هر زمان بچرخد. این بدان معنی است که حتی یک یخچال قدیمی اغلب می تواند برای فضای شما دوباره پیکربندی شود.


سایر گزینه های یخچال

در گذشته، همه درهای یخچال از یک طرف باز می شدند. فریزر کوچک بود و در بالای یخچال قرار داشت.


آگهی

در حالی که هنوز امکان خرید یک یخچال جدید با آن پیکربندی وجود دارد، اکنون گزینه های درب فرانسوی وجود دارد که ممکن است برای نیازهای شما مناسب تر باشد.


درب های فرنچ یخچال درهای دوتایی هستند که دستگیره ها در کنار یکدیگر و لولاها در طرف مقابل دستگاه قرار دارند. می توانید هر دو را به طور جداگانه یا هر دو را همزمان باز کنید. این انعطاف‌پذیری به این معنی است که ممکن است استفاده از یخچال در آشپزخانه‌های کوچک‌تر آسان‌تر باشد.


مانند یخچال های یک درب، یخچال های درب فرانسوی در سبک های مختلف و با طیف گسترده ای از گزینه های موجود عرضه می شوند. برخی آب و یخ را دم در می دهند. بقیه از فولاد ضد زنگ براق هستند. برخی دیگر قفسه های کششی شفاف و ترموستات های دیجیتال را ارائه می دهند.


یخچال/فریزر ساید بای ساید درب فرانسوی دارد. یک طرف دستگاه به غذاهای منجمد اختصاص داده شده است، در حالی که طرف دیگر برای محصولات یخچالی در نظر گرفته شده است.

یخچال های درب فرنچ با فریزر در پایین باعث می شود که از هر دو طرف راحت تر وارد یخچال شود. فریزر پایینی فضای بیشتری را برای بستنی و سایر غذاهای منجمد فراهم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد