مزایای اتوماسیون فرآیندهای صنعتی


بسیاری از شرکت ها در حال حاضر از اهمیت معرفی نسل بعدی سیستم های اینورتر تکفاز ارزان اتوماسیون صنعتی در محیط کار آگاه هستند. با این حال، بسیاری در چنین پیاده سازی فعال نیستند، زیرا می دانند که فرآیندهای خودکار دیر یا زود برای حفظ سطح رقابت خود در آینده ضروری خواهد بود. در ادامه، مزایای خودکارسازی فرآیندهای صنعتی را گزارش می‌کنیم:


کاهش هزینه های تولید.

سیستم های اتوماسیون صنعتی از نظر بازگشت سرمایه بسیار سودآور هستند. آنها فقط با هزینه های نگهداری کار می کنند که می توان برنامه ریزی کرد و فعالیت هایی را انجام داد که در غیر این صورت به نیروی انسانی زیادی نیاز دارد.

بهره وری بیشتر از فرآیند تولید.

سیستم‌های صنعتی هنگام انجام وظایف تکراری ضروری هستند و پس از پیکربندی و کالیبره شدن، عملکرد خود را تغییر نمی‌دهند، یعنی همیشه نتایج ثابتی دارند.

سرعت در پردازش اطلاعات تمامی تولیدات.

ماشین‌هایی که فرآیندها را در صنایع به صورت خودکار انجام می‌دهند به دلیل توانایی آنها برای کار بدون وقفه قابل توجه هستند.

چابکی در پاسخگویی به تقاضای بازار.

افزایش شتابان تقاضا برای تولید مواد غذایی در سطح جهان منجر به اتوماسیون فرآیندهای صنعتی شده است. شرکت‌های زیادی در صنعت غذا وجود دارند که سیستم‌های خودکار را برای کاهش حجم کار و رشد کسب‌وکار با نرخ قابل‌توجهی اتخاذ می‌کنند.


بهبود ایمنی فرآیند و کیفیت تولید.

با کاهش هزینه های مربوط به اجرای این سیستم ها، می توان محصولات بیشتری را با کیفیت بهتر و قیمت های بهتر ارائه کرد.


دقت بیشتر در کنترل کیفیت.

نسبت کیفیت به قیمت بزرگترین معضل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مواد غذایی است. استفاده از ماشین آلات اتوماتیک برای فرآوری و بسته بندی محصولات امکان نظارت و اصلاح عیوب را به راحتی ممکن می سازد.


کنترل کلیه فرآیندها

اتوماسیون به ما اجازه می دهد تا محصولات را از طریق مراحل پردازش و توزیع قیمت اینورتر هایتک آنها ردیابی کنیم. بنابراین ما کیفیت، ایمنی و سودآوری را به طور همزمان گرامی می داریم. علاوه بر این، در صورت یافتن دسته ای از محصول معیوب، قادر خواهیم بود آن را در سریع ترین زمان ممکن جدا کنیم.


 


تعمیر از راه دور.

تعمیر، نگهداری و انطباق سیستم های رباتیک و موتورهای الکتریکی می تواند از راه دور توسط تکنسین های اتوماسیون انجام شود.


استفاده بهینه از انرژی و مواد اولیه مصرفی برای محصول:

اتوماسیون صنعتی استفاده از مواد را بهینه می کند، بنابراین از اتلاف مواد خام جلوگیری می کند، با بازوهای روباتی که تقریباً در همه خطوط کارآمدتر از انسان هستند.


تولید انعطاف پذیر و مقیاس پذیر.

انعطاف پذیری و توسعه پذیری دو مزیت بزرگ اتوماسیون فرآیندهای صنعتی است. اگرچه انتخاب یک راه حل اتوماسیون کامل برای شرکت های کوچک آسان نیست، آنها می توانند قطعات و ماشین آلات را بر اساس نیازهای خود اضافه کنند، بنابراین کسب و کار خود را به روشی مقیاس پذیر گسترش دهند.

مزایای اتوماسیون صنعتی چیست؟



اتوماسیون صنعتی ده ها مزیت را به همراه دارد. این نه تنها هزینه را کاهش می دهد، قیمت اینورتر اصفهان بلکه امکان تولید انبوه را نیز فراهم می کند. بیایید مزایای سیستم اتوماسیون صنعتی را در چند مورد بیان کنیم.


1 - هزینه کم


البته هدف اولیه هر کسب و کاری کسب درآمد است. این فرآیند کسب درآمد نیز با پایین نگه داشتن هزینه ها صورت می گیرد. یکی از موثرترین راه‌ها برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها، کاهش نیروی انسانی است که در آن اتوماسیون صنعتی مزیتی را ایجاد می‌کند. نیاز به نیروی انسانی در تولید را کاهش می دهد و در نتیجه هزینه های پرسنل را کاهش می دهد. هزینه کم سود را در بلندمدت تضمین می کند. هزینه پرسنل به موارد زیادی اشاره دارد، نه فقط پرداخت حقوق. ده ها هزینه مانند پرداخت SSK، مرخصی با حقوق، مرخصی یا پاداش وجود دارد. کاهش این هزینه ها منجر به کاهش هزینه ها می شود.


2 - سرعت تولید


مهم نیست که یک کسب و کار چقدر کارمند دارد، ممکن است همیشه نتوان در پایان روز 24/7 کار کرد. اگرچه این امر می تواند در سیستم های شیفتی اتفاق بیفتد، اما در پایان روز نیروی انسانی و هزینه های اضافی وجود خواهد داشت. به لطف سیستم های اتوماسیون صنعتی، کار می تواند 24/7 انجام شود. این به معنای افزایش بالای تولید است. کارها به صورت خودکار و بدون اتلاف وقت انجام می شوند و میزان خطا به حداقل می رسد. حتی در سیستم های اتوماسیون پیشرفته، همه چیز به طور خودکار انجام می شود، تا بسته بندی محصولات.


3 - افزایش کیفیت


کارمندان پس از مدتی خسته می شوند زیرا تلاش بدنی خود را در کار انجام می دهند و برخی اختلالات تمرکز رخ ​​می دهد که نتیجه بسیار طبیعی است. نمی توان ده ها ساعت در روز با تمرکز کامل کار کرد، همه ظرفیت کار دارند. با این حال، مرکز فروش اینورتر اصفهان ظرفیت در سیستم های اتوماسیون صنعتی بسیار فراتر از توان انسان است. به لطف سیستم های اتوماسیون صنعتی می توان یک کار را با کیفیت بالا، روان و سریع انجام داد. مهمترین چیز در تولید کیفیت است، زیرا کیفیت مهمترین عاملی است که دائمی بودن مشتریان را تضمین می کند. کلید کیفیت در تولید، استفاده هر چه بیشتر از سیستم های اتوماسیون صنعتی است.


4 - حاشیه خطا کمتر


در سیستم های اتوماسیون صنعتی همه چیز به صورت خودکار انجام می شود، بنابراین هیچ خطایی وجود ندارد. سیستم اتوماسیون ساختاری ریاضی دارد، بنابراین تا زمانی که داده های وارد شده به سیستم صحیح باشد، حاشیه خطا صفر خواهد بود. به عبارت دیگر استفاده از فناوری های اتوماسیون صنعتی باعث کاهش حاشیه خطا می شود.


5- سهولت مداخله و تغییر


اگر قرار است سیستم جدیدی در یک کارخانه اتخاذ شود و این کارخانه بر پایه نیروی انسانی باشد، باید همه پرسنل آموزش ببینند. این امر نیاز به زمان اضافی را ایجاد می کند. یادگیری، عادت کردن، پیاده سازی و سرعت بخشیدن به سیستم جدید پرسنل زمان می برد. در سیستم های اتوماسیون صنعتی وضعیت برعکس است. برنامه ریزی تغییری که ایجاد می کنید کافی است. دستگاه ها را می توان به طور ویژه با توجه به نوع کار جدید برنامه ریزی کرد، بنابراین از دست دادن زمان به حداقل می رسد. در کارخانه‌ها، محل‌های کار یا خطوط تجاری که از فناوری‌های اتوماسیون صنعتی استفاده می‌شود، برای تغییرات نیازی به آموزش نیست و به لطف چند برنامه‌نویسی خاص که روی دستگاه انجام می‌شود، کارها به راحتی مرتب می‌شوند.

فندق خام چه فوایدی دارد؟


فواید فندق خام؛ وقتی صحبت انچوچک از فندق خام می شود، فندق برشته نشده ای که به آفتاب رها شده و خشک شده است به ذهن خطور می کند. فندق خام از نظر ویتامین ها و مواد معدنی بسیار غنی است. این یک غذای بسیار غنی از نظر چربی های سالم در فندق خام است.


فندق خام چه فوایدی دارد؟

فندق که بیشتر در منطقه دریای سیاه در کشور ما کشت می شود. این یک نوع آجیل است که به طور گسترده در غذاهای ترکی و دستور العمل های آن به دلیل برداشت، تولید و تجارت استفاده می شود. این یک واقعیت غیرقابل انکار است که فندق با لذت مصرف می شود و چقدر مفید است، اما این نکته مهم است که فندق خام به جای فندق بو داده مفید است. مصرف یک وعده فندق در روز توسط متخصصان توصیه می شود، به خصوص که با ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود از بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند.

فواید فندق خام، مغزی است که متخصصان توصیه می کنند که هم فواید سلامتی و هم سیر نگه داشتن آن را دارد. ارزش غذایی فندق خام که دو برابر فندق برشته شده حاوی آنتی اکسیدان است، بسیار بالاست. علاوه بر اینکه هم یک غذا و هم منبع انرژی است، حاوی مقدار زیادی کالری است زیرا حاوی مقدار زیادی چربی سالم است. فندق منبع ویتامین E، ویتامین B، اسید فولیک و همچنین فیبر است. همچنین سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم، مس، پتاسیم، سلنیوم و فسفر است. به همین دلیل برای بسیاری از بیماری ها مفید است. فندق زمانی مفیدتر است که به صورت خام و بو داده نشده مصرف شود، زیرا بیش از 15 درصد روغن موجود در آن در طول فرآیند بو دادن آسیب می بیند.

فندق از بیماری های قلبی و به ویژه خطر حمله قلبی جلوگیری می کند; همچنین از بیماری های روده ای و اختلال در فعالیت های متابولیسم جلوگیری می کند. علاوه بر این، فندق یک غذای ایده آل برای وعده های غذایی رژیمی است. زیرا اگرچه ماده مغذی بسیار کمی است، اما ارزش غذایی بسیار غنی دارد. مصرف روزانه فندق به مقدار کافی به او کمک می‌کند تا سریع‌تر وزن کم کند، زیرا متابولیسم او را تحت تأثیر قرار می‌دهد و حرکات روده را تسریع می‌کند. طولانی شدن دوره بو دادن فندق باعث از بین رفتن ارزش غذایی فندق می شود. باعث می شود چربی های سالم موجود در فندق آسیب دیده و اکسید شوند. این تأثیر منفی بر سلامت انسان دارد.


سیگ فندق


8 فواید مهم فندق خام؛

ویتامین E که به تقویت سیستم ایمنی بدن معروف است، در فندق فراوان است. به همین دلیل فندق از تجزیه گلبول های قرمز جلوگیری می کند و خطر کم خونی را کاهش می دهد. گردش خون مناسب با کاهش خطر ابتلا به بیماری ها، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

فندق با داشتن فیبر فراوان، پروتئین و محتوای چربی بالا احساس سیری می کند. به خصوص در لیست های رژیم غذایی، یک سهم (حدود 6-7 عدد) فندق برای میان وعده توصیه می شود. ضمن اینکه از مشکل پرخوری جلوگیری می کند، از دریافت کالری زیاد نیز جلوگیری می کند. البته باید توجه داشت که مصرف زیاد فندق با تاثیر معکوس می تواند باعث افزایش وزن شود.

ویتامین B6 برای ایجاد میلین ضروری است که سرعت و کارایی سیگنال های الکتریکی را افزایش می دهد و سیستم عصبی را به درستی کار می کند. ویتامین B6 یکی دیگر از ویتامین های مهم موجود در فندق است.

افزودن فندق به رژیم غذایی روزانه برای بیماران دیابتی مفید خواهد بود. زیرا فندق باعث بهبود عدم تحمل گلوکز می شود. علاوه بر این، فندق یک ماده غذایی فیبری است. برای اینکه سیستم گوارشی بهتر کار کند، بدن به منابع فیبر نیاز دارد. به لطف منابع فیبر مصرفی، عملکرد سنگ زنی در معده راحت تر عمل می کند. در نتیجه عملکرد بهتر دستگاه گوارش، می توان از مشکلاتی مانند اسهال و یبوست خلاص شد.

روغن فندق حاوی روغن هایی است که برای سلامت قلب مفید است. به عنوان مثال، به کاهش سطح کلسترول بد کمک می کند، در حالی که به افزایش سطح کلسترول خوب در بدن کمک می کند. مطالعات علمی نشان می دهد افرادی که به طور منظم فندق مصرف می کنند خطر مرگ ناشی از حمله قلبی را کاهش می دهند.