مزایای اتوماسیون صنعتی چیست؟



اتوماسیون صنعتی ده ها مزیت را به همراه دارد. این نه تنها هزینه را کاهش می دهد، قیمت اینورتر اصفهان بلکه امکان تولید انبوه را نیز فراهم می کند. بیایید مزایای سیستم اتوماسیون صنعتی را در چند مورد بیان کنیم.


1 - هزینه کم


البته هدف اولیه هر کسب و کاری کسب درآمد است. این فرآیند کسب درآمد نیز با پایین نگه داشتن هزینه ها صورت می گیرد. یکی از موثرترین راه‌ها برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها، کاهش نیروی انسانی است که در آن اتوماسیون صنعتی مزیتی را ایجاد می‌کند. نیاز به نیروی انسانی در تولید را کاهش می دهد و در نتیجه هزینه های پرسنل را کاهش می دهد. هزینه کم سود را در بلندمدت تضمین می کند. هزینه پرسنل به موارد زیادی اشاره دارد، نه فقط پرداخت حقوق. ده ها هزینه مانند پرداخت SSK، مرخصی با حقوق، مرخصی یا پاداش وجود دارد. کاهش این هزینه ها منجر به کاهش هزینه ها می شود.


2 - سرعت تولید


مهم نیست که یک کسب و کار چقدر کارمند دارد، ممکن است همیشه نتوان در پایان روز 24/7 کار کرد. اگرچه این امر می تواند در سیستم های شیفتی اتفاق بیفتد، اما در پایان روز نیروی انسانی و هزینه های اضافی وجود خواهد داشت. به لطف سیستم های اتوماسیون صنعتی، کار می تواند 24/7 انجام شود. این به معنای افزایش بالای تولید است. کارها به صورت خودکار و بدون اتلاف وقت انجام می شوند و میزان خطا به حداقل می رسد. حتی در سیستم های اتوماسیون پیشرفته، همه چیز به طور خودکار انجام می شود، تا بسته بندی محصولات.


3 - افزایش کیفیت


کارمندان پس از مدتی خسته می شوند زیرا تلاش بدنی خود را در کار انجام می دهند و برخی اختلالات تمرکز رخ ​​می دهد که نتیجه بسیار طبیعی است. نمی توان ده ها ساعت در روز با تمرکز کامل کار کرد، همه ظرفیت کار دارند. با این حال، مرکز فروش اینورتر اصفهان ظرفیت در سیستم های اتوماسیون صنعتی بسیار فراتر از توان انسان است. به لطف سیستم های اتوماسیون صنعتی می توان یک کار را با کیفیت بالا، روان و سریع انجام داد. مهمترین چیز در تولید کیفیت است، زیرا کیفیت مهمترین عاملی است که دائمی بودن مشتریان را تضمین می کند. کلید کیفیت در تولید، استفاده هر چه بیشتر از سیستم های اتوماسیون صنعتی است.


4 - حاشیه خطا کمتر


در سیستم های اتوماسیون صنعتی همه چیز به صورت خودکار انجام می شود، بنابراین هیچ خطایی وجود ندارد. سیستم اتوماسیون ساختاری ریاضی دارد، بنابراین تا زمانی که داده های وارد شده به سیستم صحیح باشد، حاشیه خطا صفر خواهد بود. به عبارت دیگر استفاده از فناوری های اتوماسیون صنعتی باعث کاهش حاشیه خطا می شود.


5- سهولت مداخله و تغییر


اگر قرار است سیستم جدیدی در یک کارخانه اتخاذ شود و این کارخانه بر پایه نیروی انسانی باشد، باید همه پرسنل آموزش ببینند. این امر نیاز به زمان اضافی را ایجاد می کند. یادگیری، عادت کردن، پیاده سازی و سرعت بخشیدن به سیستم جدید پرسنل زمان می برد. در سیستم های اتوماسیون صنعتی وضعیت برعکس است. برنامه ریزی تغییری که ایجاد می کنید کافی است. دستگاه ها را می توان به طور ویژه با توجه به نوع کار جدید برنامه ریزی کرد، بنابراین از دست دادن زمان به حداقل می رسد. در کارخانه‌ها، محل‌های کار یا خطوط تجاری که از فناوری‌های اتوماسیون صنعتی استفاده می‌شود، برای تغییرات نیازی به آموزش نیست و به لطف چند برنامه‌نویسی خاص که روی دستگاه انجام می‌شود، کارها به راحتی مرتب می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد