ماشین های هوشمند نسل جدیدی از تولید را آغاز می کنند

ماشین‌های هوشمند در حال ورود به نسل جدید تولید هستند. قیمت اینورتر بالابر
ربات ها کارهای بیشتری را در Merih Asansör انجام می دهند.
شرکت‌ها باید از صنعت 4.0 استقبال کنند وگرنه در خطر عقب افتادن از رقابت هستند.
فناوری اطلاعات در حال دگرگونی تمام جنبه های زندگی ما هستند. برای بسیاری از مردم، این ممکن است از نظر اجتماعی بیشتر قابل توجه باشد، اما فناوری در حال تغییر مفاهیم تولید در صنعت نیز هست. امروز، جهان در مورد انقلاب صنعت 4.0 صحبت می کند، که فناوری اطلاعات و صنعت را در سطحی که قبلاً دیده نشده است، گرد هم می آورد. ما اکنون در دوره‌ای هستیم که در آن داده‌های کنترل فرآیند دیجیتالی می‌شوند و کارایی کل تجهیزات به صورت آنی نظارت می‌شود. از آنجایی که فناوری‌های جمع‌آوری و اشتراک داده‌ها تقریباً در هر نوع فرآیند تولیدی گنجانده شده‌اند، فعالیت‌های تولید اداری - مانند برنامه‌ریزی ظرفیت و موازنه‌سازی خطوط - را نمی‌توان مستقل از این داده‌ها در نظر گرفت. به طور خلاصه، فناوری اطلاعات و فناوری های تولید کاملاً تلاقی می کنند.
به طور کلی پذیرفته شده است که به همان اندازه که مفاهیم تولید جدید توسعه یافته و متمایز شده به مدیریت تولید و برنامه ریزی منابع کمک می کند، برنامه های کاربردی اتوماسیون و روبات هایی که از این مفاهیم رشد می کنند به طور مثبت بر عملکرد تولید و کیفیت تولید تأثیر می گذارند. فرآیندهای تولید رباتیک از ناکارآمدی های ناشی از انسان جلوگیری می کند و با حذف خطاهای انسانی، هم کمیت و هم کیفیت محصول را بهبود می بخشد. این ماشین‌های هوشمند، با توجه به ظرفیت ثابت اندازه‌گیری‌شده و شناخته‌شده کار می‌کنند، همچنین برنامه‌ریزی دقیق‌تر، افزایش بهره‌وری و کیفیت را در طول فرآیند با به حداقل رساندن زمان‌های خرابی و خرابی‌هایی که ممکن است در طول تولید رخ دهد، امکان‌پذیر می‌سازند. کارخانه ای که توسط ابزارهای Industry 4.0 مدیریت می شود، می تواند با افزایش کیفیت و کارایی فرآیند، کیفیت محصول خود را افزایش دهد.

سرمایه گذاری در فناوری یک ضرورت است
سرمایه‌گذاری در ماشین‌ها و ربات‌هایی که اتوماسیون تولید را فراهم می‌کنند یک امر لوکس نیست، بلکه یک ضرورت برای هر شرکتی است که رضایت مشتری هدف اصلی آن است. Merih Asansör سازنده ای است که سرمایه گذاری های خود را بر روی فناوری Industry 4.0 متمرکز کرده است و این سرمایه گذاری ها از طریق افزایش توانایی های رقابتی نتیجه داده است. این به عنوان یک مرکز یکپارچه عمل می کند که از روش های مختلف تولیدی مانند شکل دهی سرد ورق فلزی، جوشکاری، ماشین کاری، رنگ پودری الکترواستاتیک، رنگ مرطوب و تزریق پلاستیک استفاده می کند. برخی از تجهیزات آن متشکل از ایستگاه های کاری است که در آن بازوهای روباتیک شش محوره فرآیندها/وظایفی را انجام می دهند که نیاز به کار دقیق دارند. سایر قطعات شامل ماشین هایی هستند که به طور خودکار مواد خام را برای پردازش بارگیری می کنند، فرآیندها را بدون دخالت اپراتور انجام می دهند و به طور خودکار محصول نهایی یا نیمه تمام را تخلیه می کنند.

سرمایه گذاری ها باید به خوبی برنامه ریزی شود
سرمایه گذاری مستمر در فناوری به تولیدکنندگان کمک می کند تا کیفیت تولید را حفظ کنند. همانطور که تداوم سرمایه گذاری های جدید به بازگشت سرمایه گذاری های قبلی بستگی دارد، ارزیابی (ها) نیازها و ریسک ها سنگ بنای برنامه ریزی سرمایه گذاری هستند. اگر شرکتی روی فناوری سرمایه گذاری کند، باید برنامه ریزی درستی داشته باشد. سرمایه گذاری نه تنها در سخت افزار و نرم افزار، بلکه در کارکنان نیز باید انجام شود. در غیر این صورت، احتمال زیادی وجود دارد که شرکت از پتانسیل کامل سرمایه گذاری استفاده نکند. این در نهایت منجر به هزینه های اضافی برای سرمایه گذار خواهد شد.

شایستگی های نیروی کار افزایش می یابد
استفاده از ماشین های هوشمند در تولید، اشتغال کارگران کم مهارت را کاهش می دهد، اما نیاز به نیروی انسانی واجد شرایط را افزایش می دهد. در حالی که تغییر در صنعت شرکت‌ها را به سرمایه‌گذاری در فناوری سوق می‌دهد، افراد را نیز ملزم به واجد شرایط بودن می‌کند.

در حالی که شرکتی که از ماشین‌های مجهز به ابزارهای Industry 4.0 در کارخانه خود استفاده می‌کند، می‌تواند دستگاه را راه‌اندازی کند، اگر افرادی را به کار نگیرد که قادر به مداخله در مواقع ضروری باشند، ممکن است شرکت در موقعیت وابسته به خارج قرار گیرد. در صورتی که شرکت از برنامه سرمایه گذاری صحیح پیروی کند، می توان این ریسک را به حداقل ممکن کاهش داد.

آیا مدیریت داده قابل اعتماد است؟
یکی از بزرگ‌ترین ریسک‌هایی که ممکن است شرکت‌ها در سرمایه‌گذاری‌های خود در Industry 4.0 با آن مواجه شوند، ناکافی بودن امنیت داده‌ها است. انتقال داده ها برای ماشین های هوشمند در یک شبکه با استفاده از یک پایگاه داده مشترک منجر به نیاز به امنیت داده ها می شود. شرکت ها باید کفایت یا اثربخشی اقدامات امنیتی داده های خود را زیر سوال ببرند. هنگامی که امنیت اطلاعات نقض می شود، شرکت ممکن است داده های حیاتی خود را از دست بدهد و با خطر از دست دادن دانش خود مواجه شود.

سیستم‌های تولید و فرآیندهای تجاری به طور فزاینده‌ای تحت تأثیر سیستم‌های روباتیک و ماشین‌های هوشمند قرار می‌گیرند که برای نسل بعدی تولید ضروری هستند، و در طرح بزرگ‌تر، تغییرات اساسی در تولید صنعتی رخ می‌دهد. هر شرکتی که خود را متحول کند بخشی از فرآیند خواهد شد و حتی ممکن است نقشی در هدایت فرآیند داشته باشد. همانطور که این اتفاق می افتد، t
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد