بازار خدمات جابجایی کاتالیزور

بازار خدمات جابجایی کاتالیزور بر اساس نوع، کاربر نهایی، کاربرد و منطقه، روندهای جهانی و پیش بینی تقسیم بندی می شود. خاک کاتالیزور کیلویی چند


بر اساس نوع، بازار به غربالگری کاتالیزور، بارگیری/تخلیه کاتالیزور، تفکیک و ذخیره سازی، خدمات جابجایی کاتالیزور مصرف شده، حمل و نقل و جابجایی کاتالیست تقسیم می شود. بر اساس برنامه، بازار به پالایشگاه های نفت، کارخانه های پتروشیمی و سکوهای دریایی تقسیم می شود. توسط کاربر نهایی در (پالایش نفت، پتروشیمی، مواد شیمیایی و کود) و منطقه، روندها و پیش بینی های جهانی.


از نظر نوع، بخش بارگیری/تخلیه کاتالیست بر تقاضای کلی برای خدمات پردازش کاتالیست غالب است. راه انتقال کاتالیزور از زمین به راکتور، بارگذاری کاتالیست است. تخلیه کاتالیست سیستمی است که کاتالیزور مصرف شده را مطابق با روش های عملیاتی مناسب مانند آزمایش نقطه داغ، تولید کک و آزمایش آلودگی تخلیه می کند.


انتظار می‌رود که توسط کاربر نهایی، بزرگترین بازار مصرفی برای خدمات جابجایی کاتالیست، پالایش نفت باشد. تقاضای فزاینده برای محصولات مرتبط با پلیمرها و سوخت های مایع در صنایعی مانند غذا و نوشیدنی، تولید، خودروسازی و هوافضا، بخش پتروشیمی را هدایت می کند. امروزه پتروشیمی به بخش مهمی از زندگی تبدیل شده است. محصولات پتروشیمی برای تولید پلاستیک، مواد بسته بندی، دستگاه های دیجیتال، مواد شوینده، لوازم پزشکی، لاستیک، پوشاک، کود و غیره استفاده می شود. اعداد بالای این صنعت همچنین مسئول تقاضای فزاینده برای خدمات جابجایی کاتالیست برای دستیابی به بالاترین درجه حفاظت و عملکرد در هنگام بارگیری و تخلیه راکتورها و استفاده از روش های تخصصی برای تصفیه کاتالیزورهای پیروفوریک است.

بازار خدمات کنترل کاتالیزور | مشاوره دقت


بازار خدمات کنترل کاتالیزور | مشاوره دقت ضایعات کاتالیزور

بازیکنان بازار خدمات کنترل کاتالیزور

بازیگران کلیدی در بازار خدمات جابجایی کاتالیست عبارتند از mourik، Anabeeb، گروه شرکت‌های Dickinson، CR Asia، Catalyst Handling Resources، Technivac، Cat Tech، Buchen-ics، و Kanooz Industrial Services.


آخرین نکات برجسته صنعت:

در 28 دسامبر 2020، Specialty Welding and Turnarounds LLC (SWAT) خرید شرکت Hydroprocessing Associates, LLC (HPA) را اعلام کرد. HPA که مقر آن در Moss Point، MS است و با عملیات قابل توجه در جنوب مرکزی و غرب ایالات متحده، خدمات تخصصی جابجایی کاتالیزور را برای پالایشگاه‌های نفت و گاز و تأسیسات پتروشیمی ارائه می‌کند. به عنوان بخشی از این معامله، SWAT همچنین شرکت Breathing Systems Inc. (BSI) را که یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به HPA است که تولید، نگهداری و تعمیر سیستم‌های پشتیبانی حیاتی مورد تایید NIOSH را که توسط کارگرانی که خدمات تعویض کاتالیزور را انجام می‌دهند، ارائه می‌کند، خریداری خواهد کرد. .


چه کسی باید بخرد؟ یا ذینفعان کلیدی

ارائه دهندگان خدمات مدیریت کاتالیزور

تولید کنندگان مواد اولیه

سازمان های تحقیقاتی

سرمایه گذاران

مقامات نظارتی قیمت خاک کاتالیزور

دیگران

تحلیل منطقه ای بازار خدمات کاتالیست هندلینگ

بازار خدمات جابجایی کاتالیزور بر اساس منطقه شامل آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه (APAC)، اروپا، آمریکای جنوبی و خاورمیانه و آفریقا (MEA) است.


آمریکای شمالی: شامل ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک است.

آسیا اقیانوسیه: شامل چین، ژاپن، کره جنوبی، هند، استرالیا، آسه آن و بقیه APAC می شود.

اروپا: شامل بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، روسیه و بقیه اروپا است.

آمریکای جنوبی: شامل برزیل، آرژانتین و بقیه آمریکای جنوبی است

خاورمیانه و آفریقا: شامل ترکیه، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی و بقیه MEA است

بازار خدمات کنترل کاتالیزور | مشاوره دقت

بازار خدمات کنترل کاتالیزور | مشاوره دقت

منطقه آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم را به خود اختصاص خواهد داد و در طول دوره پیش بینی روند را ادامه خواهد داد. منطقه آسیا و اقیانوسیه متشکل از کشورهای بزرگ در حال توسعه مانند هند، چین، تایلند، کره جنوبی، سنگاپور و اندونزی است. آسیا اقیانوس آرام بزرگترین سهم بازار را دارد. رشد منطقه به حضور و نرخ بالای رشد اقتصادی در کشورهای در حال توسعه، افزایش زیرساخت ها و پروژه های تولیدی و افزایش شهرنشینی نسبت داده می شود. علاوه بر این، عرضه مواد خام و نیروی کار ارزان، همراه با تقاضای شدید مصرف کنندگان داخلی، آسیا و اقیانوسیه را تبدیل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد