نگهداری و تعمیرات تجهیزات

خدمات جامع به مشتریان

مشتریان ما همیشه می توانند به خدمات جامع تعمیر یخچال امرسان اصفهان در زمینه تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی اعتماد کنند.


در صورت درخواست، ما نه تنها دستگاه های پزشکی شما را تعمیر می کنیم، بلکه تعمیر و نگهداری، نصب و آموزش و همچنین کنترل های پزشکی-فنی را نیز انجام می دهیم. ما اطمینان می دهیم که تمام الزامات قانونی (تست های STK، MTK و DGUV V3) مطابق با MPBetreibV و MPG اجرا می شوند.


همچنین برای شما در صورت خدمات، مستقل از سازنده!

بازرسی (STK، MTK و DGUV) طبق MPBetreibV

خدمات نگهداری و تعمیرات از تولید کنندگان مختلف

مشاوره در محل

نظارت بر قرار ملاقات


نقص یا نقص فنی در دستگاه های پزشکی می تواند به طور گسترده ای مانع از عملکرد روان این عمل شود. بنابراین مهم است که در صورت بروز مشکلات فنی به سرعت یک شریک قابل اعتماد و شایسته در کنار خود داشته باشید.


با تجربه و دانش خود، بهترین استفاده ممکن از آخرین فناوری پزشکی را برای شما تضمین می کنیم – و در صورت گیرکردن، تیم خدمات ما بدون توجه به سازنده، برای تعمیرات در دسترس شما هستند.


متخصصان ما که از طریق آموزش های تکمیلی دائمی آموزش دیده اند، اجرای شایسته و تضمین کیفیت کلیه خدمات را برای شما تضمین می کنند.


صلاحیت خدمات تضمین شده

تیم خدمات واجد شرایط ما بالاترین سطح صلاحیت فنی و کیفیت را برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم به شما تضمین می کند. تعمیر و نگهداری، بررسی ها و تعمیرات منظم دستگاه ها و سیستم های فنی شما به سرعت و به راحتی انجام می شود.


با یک شبکه خدمات مشتری منشعب، همراه با شرکای اثبات شده خود در شمال آلمان، اقدام کوتاه مدت و پشتیبانی جامع را در مناطق برمن، نیدرزاکسن، هامبورگ و شلزویگ-هولشتاین تضمین می کنیم.

https://damaysabz.com/service/emersan-fridge-repair-isfahan/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد