تعمیرات و لوازم جانبی انواع لوازم خانگی

ما بیش از 30 سال تجربه در این بخش داریم.


بیشتر بدانید

ما خدمات رسمی بهترین برندهای موجود تعمیر کولر گازی اصفهان در بازار هستیم

Fenbosat ما شرکت مورد اعتماد شما برای تعمیر لوازم خانگی در شهر اورنسه و در سراسر استان هستیم. ما بیش از 30 سال تجربه در این بخش داریم و با کارگرانی در آموزش مداوم برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود هستیم.


ما خدمات فنی رسمی بهترین برندهای این بخش هستیم. این به این معنی است که ما برای تمام کارهای خود ضمانت ارائه می دهیم زیرا توسط خود تولید کنندگان محصول پشتیبانی می شویم. ما حداکثر اطلاعات فنی را در مورد هر یک از لوازم الکتریکی برندهایی که با آنها کار می کنیم در اختیار داریم، بنابراین خدمات تعمیر سریع و ایمن را ارائه می دهیم.


کارگران ما می توانند در کمترین زمان ممکن عیب را پیدا کنند زیرا تمام کدهای خطای مارک ها را دارند. ما در فن‌بوسات تمام برنامه‌های رایانه‌ای را برای پیکربندی و تعمیر آخرین دستگاه‌هایی که دارای سیستم رمزگذاری شده‌اند، در اختیار داریم.


علاوه بر این، در فروشگاه ما لوازم جانبی و قطعات یدکی لوازم خانگی همه برندها را داریم.


  ما خدمات رسمی بهترین برندهای موجود در بازار هستیم

ما به شما چه پیشنهادی داریم؟

تعمیر لوازم خانگی

تعمیرات انواع لوازم خانگی را بر عهده داریم.

ما خدمت می کنیم


تکنسین رسمی

ما به دلیل خدمات فنی رسمی بهترین مارک ها متمایز هستیم.


تجربه گسترده

حرفه ای

ما شرکتی با بیش از 30 سال تجربه در این بخش هستیم.


فروش لوازم جانبی و قطعات یدکی

ما یک کاتالوگ گسترده و لوازم جانبی و قطعات یدکی برای لوازم خانگی ارائه می دهیم.


برای تعمیر لوازم خانگی خود به ما اعتماد کنید

برای تعمیر لوازم خانگی خود به ما اعتماد کنید

فن‌بوسات ما خدمات فنی مورد اعتماد شما برای تعمیر کلیه لوازم خانگی سفید از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، مایکروفر، آبگرمکن برقی یا فریزر و بسیاری موارد دیگر هستیم.


ما از پشتیبانی شرکت های بزرگ برای انجام تعمیرات دستگاه های آنها برخورداریم، به همین دلیل می توانیم خدماتی سریع، تضمینی و با کیفیت ارائه دهیم. شرکت ما تمامی اطلاعات برندهای بزرگ را در اختیار دارد تا در کمترین زمان ممکن راه حلی برای لوازم خانگی شما بیابد.


نرخ تعمیرات ما رسمی است و مستقیماً به برندهای لوازم خانگی بستگی دارد.


علاوه بر ارائه خدمات تعمیر، در فروشگاه فیزیکی ما در اورنسه، انواع لوازم جانبی و قطعات یدکی برای فروش لوازم برقی مختلف از همه برندها را نیز داریم.


ما خدمات خود را هم به شهر اورنسه و هم به بقیه شهرهای استان ارائه می دهیم. علاوه بر این، ما برای افراد، شرکت ها و شرکت های بیمه کار می کنیم. با فن بوسات تماس بگیرید و ما دستگاه شما را با ضمانت کامل تعمیر خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد