کوپلینگ شارژ گاز یخچال ✔

چند وقت پیش در پستی در مورد نحوه شارژ گاز یخچال، یخچال، نمایندگی تعمیرات یخچال اصفهان یخچال. در این پست من نظر دادم که راهی وجود دارد که یک کوپلینگ را بدون جوش بارگذاری کنید و سپس آن را به فشار سنج پیچ کنید ... تمام این فرآیند باعث از دست دادن زمان و سایش روی رزوه فشار سنج می شود.

در تصویر زیر داریم:

فلش سبز، مانومتر.

فلش زرد، لوله مویین بین مانومتر و موتور برای شارژ گاز متصل است.

فلش قرمز، موتور کمپرسور، لوله مویرگی به لوله سرویس موتور می رسد.

نحوه شارژ گاز یخچال

در این تصویر مهره های یک شلنگ جدید را می بینیم، من فقط این را به عنوان نمونه قرار دادم ... از یک شلنگ استفاده نشده یا از شیلنگی که دیگر به درد نمی خورد، مهره را بریدیم تا ابزار خانگی مربوطه خود را بسازیم.


نحوه شارژ گاز یخچال


در تصویر زیر مهره خود را می بینیم که از شلنگ قدیمی بریده ایم. کنارش یک ریموت کنترل است... شما بگویید برای چه؟ ما همچنین یک فلش قرمز داریم که یکی از دکمه های کنترل از راه دور را نشان می دهد.


در تصویر زیر یک فلش زرد رنگ وجود دارد که دکمه‌ای را که از لاستیک کنترل برداشته‌ایم به ما نشان می‌دهد، این کنترل عموماً از سیلیکون ساخته شده است، ماده‌ای مخصوص برای آنچه ما نیاز داریم.

گام به گام شارژ یخچال خانگی ابزار خانگی برای شارژ گاز یخچال


 


در این تصویر مهره، دکمه سیلیکونی، فشارسنج را داریم. بنابراین، دکمه را در مهره وارد می کنیم، در عین حال آن را در فشار سنج پیچ می کنیم.


گاز را در یخچال شارژ کنید

در این تصویر ابزار تمام شده و در حال استفاده خود را می بینیم... برای معرفی لوله مویین، قبلا یک سوراخ با یک نقطه کوچک ایجاد می کنیم.

برای اینکه ما لوله مویرگی را محکم کنیم و گاز نشتی نداشته باشد فقط وجود دارد


لازم است مهره را به آرامی تنظیم کنید تا لاستیک خفه نشود. فقط یک تنظیم کافی است تا لاستیک در داخل لوله مویین قرار گیرد. به این ترتیب، ما یک ابزار مفید داریم، زیرا پس از اتمام شارژ، با جوش مهر و موم می شود و هیچ نوع نشتی مانند زمانی که ما از شیر سرویس استفاده می کنیم که باعث نشت گاز در هنگام خاموش شدن سیستم می شود، باقی نمی گذارد، نه در همه موارد. موارد، اما اگر اتفاق بیفتد.



هنگامی که نیاز به شارژ مجدد گاز داریم، فقط نوک جوش را برش داده، آن را وارد مانومتر کرده، آن را تنظیم کنید و تمام، پس از اتمام شارژ مجدد، دوباره جوش دهید.

یک یخچال چقدر گاز مصرف می کند

در این تصاویر گزینه دیگری را برای شما آورده ام که بتوانید از این نوع سیستم شارژ استفاده کنید، آن در مورد لاستیک هایی است که موتورهای امبراکو در لوله های خود دارند. در تصویر بهتر می توانیم از آنچه به شما می گویم قدردانی کنیم و نشان می دهم که چگونه می آیند ... این دوشاخه های کوچک برای این سیستم شارژ گاز استفاده می شود.

زن و شوهر برای شارژ گاز به یک یخچال شارژ گاز برای یخچال


 


برای این کار از یک مهره برنزی استفاده می کنیم، مانند آنهایی که در فیلترهای رزوه ای موجود است، می توانیم آن را در فروشگاه های یخچال پیدا کنیم. ما از یک مهره ¼ استفاده خواهیم کرد، زیرا اندازه استاندارد و اندازه ای است که همراه با مانومتر ما ارائه می شود.


کوپلینگ های سریع برای شارژ گاز

بنابراین آن را داخل مهره می گذاریم و با هر پیچ گوشتی به آرامی فشار می دهیم تا نشکند.


کوپلینگ شارژ گاز مبرد کوپلینگ شارژ گاز پایین تر


 


بعد از اتصال به مهره، آن را به فشار سنج وصل می کنیم، ممکن است بخواهد داخل نشود، اما باید کمی زور وارد کنیم تا وارد شود، یک بار که داخل شد به درستی جا افتاد.


زوج برای شارژ گاز به یخچال

در این تصویر آخر می‌توانیم از دو روش ساخت یک ابزار خانگی برای استفاده از آن در شارژ گاز وسایل خنک‌کننده خود قدردانی کنیم. من از این سیستم استفاده می کنم چون گاز را آرام وارد می کنم و به موتور آسیب نمی رساند.

من لینکی را می گذارم که نحوه استفاده از این ابزار خانگی را نشان می دهم ، نحوه شارژ گاز در یخچال.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد