چگونه لوازم آشپزخانه صنعتی را تمیز کنیم؟


مواد آشپزخانه صنعتی که در آشپزخانه‌های شرکت‌های بزرگ نمایندگی اینورتر هایتک در اصفهان مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها، شرکت‌های بزرگ، کافه‌ها، رستوران‌ها ترجیح داده می‌شوند، نیاز به تمیز کردن دقیق‌تری نسبت به مواد آشپزخانه مورد استفاده در آشپزخانه‌های خانگی دارند.


در این مقاله پاسخ سوال نحوه تمیز کردن تجهیزات آشپزخانه صنعتی را با شما در میان می گذاریم.

قبل از آن بیایید نگاهی به پاسخ به این سوال بیاندازیم که مصالح آشپزخانه صنعتی چیست و مواد آشپزخانه صنعتی برای چه منظور است.
لوازم آشپزخانه صنعتی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، تجهیزات آشپزخانه صنعتی نامی است که به مواد حرفه ای مورد استفاده در آشپزخانه های مشاغل بزرگ مانند رستوران ها، هتل ها، کافه ها، بیمارستان ها و پذیرایی داده می شود. تنوع این مواد با توجه به نوع کسب و کار، تنوع غذا و همچنین میزان غذای تولیدی متفاوت است.

مواد آشپزخانه صنعتی تحت عناوین مختلفی به شرح زیر جمع آوری می شود:

مواد مورد استفاده در تهیه مواد:

ابزار و تجهیزات مورد استفاده در تهیه مواد مورد نیاز برای غذا قبل از شروع به مرحله پخت. می‌توان آنها را به‌عنوان دستگاه خمیر خمیر، همزن، دستگاه‌های غلتاندن خمیر، دستگاه‌های پوست‌کن و خرد کردن سیب‌زمینی، دستگاه‌های خرد کردن سبزیجات، دستگاه‌های برش استخوان، دستگاه‌های چرخ‌کردن، دستگاه‌های کوبیدن و خرد کردن گوشت فهرست کرد.

مواد مورد استفاده در پخت غذا

اجاق گاز و فر، تجهیزات سرخ کردنی، تابه های جوش، مکانیزم گریل و تجهیزات مشابه در دسته مواد آشپزخانه مورد استفاده در مرحله پخت قرار می گیرند.

مواد مورد استفاده در سرو غذا

ارائه ظروف به اندازه محتوا، مواد اولیه و طعم مهم است. ارائه خوب را نیز می توان عنصری دانست که طعم غذا را دو چندان می کند. دیگ های بین ماری که غذا را گرم نگه می دارند، سالت بار و وسایل نقلیه ای به نام ایستگاه خدمات نیز از جمله محصولات مورد استفاده در مرحله سرویس هستند.

اجاق‌های صنعتی، ماشین‌های ظرفشویی صنعتی، یخچال‌های بزرگ، خنک‌کننده‌ها، کابینت‌های نمایشگر داغ، اجاق‌های چرخشی و غیره، تجهیزات آشپزخانه‌ای هستند که بیشتر مورد پسند و مورد استفاده مشاغل قرار می‌گیرند. می توانیم بگوییم که هست.

لوازم آشپزخانه صنعتی چه کاربردی دارد؟

آشپزخانه های صنعتی با ظرفیت، سرعت، تمیزی، دوام و دوام خود برجسته هستند. هنگام ایجاد آشپزخانه صنعتی، تجزیه و تحلیل مناسب آشپزخانه، انتخاب تجهیزات و مواد مناسب، تعیین فناوری مناسب و به کارگیری آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

با مواد آشپزخانه صنعتی می توان به نتایج عملی و سریع بخصوص در هنگام تهیه و پخت غذا دست یافت. تجهیزات آشپزخانه صنعتی که تمامی امکانات کاربردی لازم برای سرو غذای سریع و با کیفیت را به بسیاری از افراد ارائه می دهد، در این زمینه حس حرفه ای را فراهم می کند.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی که به ویژه برای آشپزها راحتی زیادی را فراهم می کند، همچنین به معنای مدیریت خوب زمان است زیرا سرعت کار را تسهیل می کند. همچنین با این متخصصان آشپزخانه امکان تولید بیش از یک سفارش سریع و با سلیقه در زمان کوتاهی وجود دارد.

نظافت در آشپزخانه صنعتی چگونه باید باشد؟

تمیز کردن مواد آشپزخانه صنعتی بسیار ساده تر از سایر محصولات آشپزخانه است. سایز بزرگ بودن محصولات و تمیز کردن آن ها نیز در این امر موثر است. موادی که مخصوص تمیز کردن تولید شده اند کار را آسان تر می کنند.

مهم ترین پاسخ به این سوال که چگونه آشپزخانه صنعتی را نظافت کنیم، استفاده از مواد شوینده صحیح و مناسب است.

به لطف مواد شوینده مخصوص نظافت آشپزخانه صنعتی، نظافتی جامع هم از نظر ظاهر و هم از نظر بهداشتی انجام می شود.

با PANDORA REM که مخصوص نگهداری و صیقل دادن سطوح فولادی ضد زنگ تولید شده است، می توانید سطوح تمیز و بدون لک را در آشپزخانه های صنعتی به دست آورید.

با استفاده از PANDORA EFOS که نوید نتایج سریع و موثر را برای اطمینان از بهداشت لازم در مناطق آماده سازی و ارائه غذا می دهد، می توانید با از بین بردن آلودگی در تمام سطوح سخت، بهداشت را در یک چشم انداز وسیع تامین کنید.

PANDORA NEMESIS که زیر سقف محصولات نظافتی صنعتی آدونیس قرار دارد نیز قادر است کار شما را در نظافت کلیه ابزار و تجهیزات آسان کند.

برای اطلاعات دقیق تر در مورد این موضوع چگونه اجاق گاز را در آشپزخانه های نوع صنعتی تمیز کنیم؟ شما همچنین می توانید مقاله ما را بررسی کنید.

نظافت دقیق باید هر شش ماه یکبار انجام شود تا تشکیلاتی مانند روغن زدگی، زنگ زدگی و تیرگی که به مرور زمان در سطح و داخل محصولات و تجهیزات شوینده صنعتی ایجاد می شود از بین رفته و از ایجاد جدید جلوگیری شود.

در حین این نظافت، ضدعفونی یخچال و سایر مواد موجود در آشپزخانه، تمیز کردن و ضدعفونی کامل سینک ها، چربی زدایی سطوح داخلی فرها.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد