دستگاه تصفیه هوا برای یخچال

با استفاده از این دستگاه ازن مولد، تعمیر یخچال در اصفهان 1402 مواد غذایی یخچال شما همیشه تازه می مانند، لازم نیست هر روز به خرید بروید، زیرا این محصول عمر مواد غذایی شما را در یخچال افزایش می دهد. از طرف دیگر، این دستگاه تصفیه هوای یخچال با الکترولیز اکسیژن، ازن تولید می کند و به کاهش اختلاط و مخلوط شدن بوها کمک می کند و در نتیجه ماندگاری مواد غذایی را نیز افزایش می دهد.


با قیمت 299 دلار در آمازون خرید کنید

چگونه یخچال را سریع تمیز کنیم؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که همه محصولات برای تمیز کردن یخچال را در دسترس داشته باشید، به یاد داشته باشید که قبل از اینکه دستگاه را جدا کرده باشید و باید تمام مواد غذایی را بردارید. در ادامه به طور خلاصه به شما خواهیم گفت که چگونه بدون صرف زمان زیاد یخچال را تمیز کنید.


- برای شروع، می توانید از پارچه های میکروفیبر برای جارو کردن تمام آلودگی های سطحی، قطعات غذا و غیره استفاده کنید. شما باید به سرعت از تمام سطوح عبور کنید، این به سادگی یک قدم برای جلوگیری از عوارض بعدی است.


- حالا باید محصول شوینده را بمالید، می توانید آن را مستقیماً با یکی از پارچه های تمیز کننده بمالید. توصیه می کنیم تمام سطوح را با مقدار زیادی پاک کننده ضدعفونی کننده یخچال بچرخانید و بگذارید حداقل 15 دقیقه بماند.


- حالا وقت استفاده از نیروی کمی است، پارچه را دوباره با کمی مخلوط آب و صابون تمیز کننده یا محصول تمیز کننده ای که در دست دارید، غوطه ور کنید. باید سخت‌تر به تمام یخچال بمالید، باید روی قسمت‌هایی تأکید کنید که لکه‌ها، چربی انباشته شده یا هر نوع کثیفی دیگری وجود دارد که به راحتی بیرون نمی‌آید.


- فریم های یخچال را فراموش نکنید، باید آنها را با دقت تمیز کنید، در اینجا می توانید با یک برس کوچک به خودتان کمک کنید یا با پارچه میکروفایبر اما با حرکات نرم این کار را انجام دهید.


- تقریباً تمام شده است، برای قسمت داخلی می توانید پارچه میکروفیبر را در آب فرو کنید و دوباره تمام قسمت های یخچال را مرور کنید. باید مطمئن شوید که تمام کثیفی ها روی پارچه مانده و یخچال شما کاملا تمیز است.


- علاوه بر این، با آب و صابون می توانید کشوها، قفسه ها و قفسه ها را بشویید، در صورت وجود لکه هایی که به سختی پاک می شوند، می توانید از محصول مخصوص برای چربی استفاده کنید.


- در نهایت، تمیز کردن سطوح بیرونی یخچال را فراموش نکنید، برای این کار توصیه می کنیم از محصول تمیز کننده استیل ضد زنگ که در بالا در مورد آن صحبت کردیم استفاده کنید. ایده آل این است که از یک پارچه میکروفیبر متفاوت استفاده کنید، بنابراین مطمئن شوید که هیچ نوع انتقال گرد و غبار یا کثیفی را از یک مکان به مکان دیگر انجام نمی دهید. به خاطر داشته باشید که به سختی مالش دهید، به خصوص در مکان هایی که باکتری های بیشتری می توانند تجمع کنند، مانند دستگیره های یخچال.


*همه قیمت‌های خرید درج شده در این مقاله از 19 سپتامبر 2022 جاری است.


*اگر کاربر آمازون پرایم هستید، تمام خریدها هزینه ارسال رایگان دارند.


*خبرنگاران ما بطور جدی و مستقل محصولات و خدماتی را که می توانید از اینترنت خریداری کنید توصیه می کنند. هر بار که از طریق برخی پیوندهای اضافه شده به متن خرید می کنید، EL PAÍS کمیسیون دریافت می کند. خط مشی تجاری ما را اینجا بخوانید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد