آجیل برزیلی چه خواصی دارد


آجیل یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای دریافت اسیدهای چرب، قیمت مغز گردوی درجه یک آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبر است و همچنین جایگزینی عالی برای خوردن بین وعده‌های غذایی بدون افزودن کالری زیادی به رژیم غذایی ما است. و در میان همه جایگزین‌ها، آجیل برزیلی به یک گزینه محبوب تبدیل شده است، با این حال مصرف آن‌ها در دوز مناسب ضروری است تا بیشترین بهره را ببرید. اگر می دانید خواص آجیل برزیلی چیست، در OneHowTo.com آنها را به طور مفصل برای شما توضیح خواهیم داد.
همچنین ممکن است برای شما جالب باشد: خواص آجیل برزیلی برای کاهش وزن و نحوه مصرف آن

مراحلی که باید دنبال کرد:
1
مانند تمام آجیل ها، آجیل برزیلی دوز عالی اسیدهای چرب را برای بدن ما فراهم می کند که برای سلامت قلب و ماهیچه های ما مفید است. محتوای بالای چربی های اشباع شده آن، با وجود مفید بودن، باید در نظر گرفته شود تا در حد اعتدال مصرف شود و از مصرف چربی بیشتر از نیاز بدن خودداری شود.

2
آجیل برزیلی به دلیل محتوای بالای سلنیوم، یک عنصر کمیاب که به بدن در تولید پروتئین های ضروری کمک می کند، و همچنین به پیشگیری از انواع خاصی از سرطان، بیماری های قلبی و افزایش تولید مایع منی کمک می کند، بیش از هر میوه دیگری متمایز است. هنگام بارداری مفید باشد


3
تنها در 4 آجیل برزیلی می‌توانیم تمام سلنیوم مورد نیاز روزانه بدنمان را پیدا کنیم. با این حال باید در مصرف این آجیل بسیار احتیاط کرد، زیرا مصرف زیاد آن به دلیل سلنیوم اضافی باعث مسمومیت می شود، به همین دلیل مصرف روزانه یا سه بار در هفته فقط یکی دو عدد آجیل توصیه می شود.

یادآوری این دوز ضروری است، در غیر این صورت ممکن است به دلیل وجود این عنصر کمیاب که در سایر غذاهای رایج مانند ماهی تن، مرغ یا گوشت نیز وجود دارد، مشکلاتی برای سلامتی بدن خود ایجاد کنید.

4
یکی دیگر از فواید آجیل برزیلی میزان بالای مواد معدنی آن است که از این نظر نیز بالاتر از سایر آجیل ها قرار دارد. این غذا علاوه بر سلنیوم، کلسیم، منیزیم، آهن و روی، مواد لازم برای سلامتی را فراهم می کند.

5
سهم بسیار بالای آنتی اکسیدان آن نیز برجسته است که به جلوگیری از پیری سلولی و جوانی پوست کمک می کند. آجیل برزیلی همچنین به دلیل آنتی اکسیدان های موجود در آن به مبارزه با سرطان، به ویژه سرطان پروستات کمک می کند.

6
آنها همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند و به بدن ما در جلوگیری از گسترش بیماری ها و ویروس ها کمک می کنند. محتوای فیبر موجود در آن، این میوه ها را به گزینه ای مناسب برای بهبود ترابری روده و جلوگیری از یبوست و نفخ تبدیل می کند.

با افزودن آنها به رژیم غذایی خود می توانید تمام این مواد مغذی و فواید را تنها با 2 عدد آجیل برزیلی در روز دریافت کنید.

این مقاله صرفاً آموزنده است، در oneHOWTO ما قدرت تجویز هیچ گونه درمان پزشکی یا انجام هر نوع تشخیص را نداریم. از شما دعوت می کنیم در صورت بروز هر نوع بیماری یا ناراحتی به پزشک مراجعه کنید.

اگر می خواهید مقالات بیشتری مشابه با خواص آجیل برزیلی چیست بخوانید، توصیه می کنیم وارد دسته بندی زندگی سالم ما شوید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد