تعمیر و نگهداری یخچال - مهمتر از آنچه فکر می کنید

در خانه
تعداد کمی از مردم فکر می کنند که یخچال نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان آنها بدون اینکه به چیزی بیشتر در مورد آن فکر کنند از یخچال برای همان چیزی که باید از یخچال استفاده شود استفاده می کنند. تا زمانی که آب از یخچال شروع به ریختن کند یا محتویات آن دیگر آنطور که انتظار دارید سرد نباشد. سپس وحشت به درون می‌نشیند. الان یخچال معیوب شده؟ آیا باید نو خرید؟

در بیشتر موارد، آسیب غیر قابل برگشت نیست. اگر مقدار زیادی آب از یخچال خارج شده باشد، اغلب به این معنی است که یخچال خودش را یخ زدایی کرده و کانالی که باید آب را به بیرون از یخچال و به پشت یخچال هدایت کند مسدود شده است.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که لوله ای که مسدود شده است را باز کنید. روی اکثر یخچال ها لوله بازکنی وجود دارد که می توانید آن را با رنگ قرمز مشخص آن تشخیص دهید. اغلب در قسمت پشتی یخچال قرار می گیرد و قرار است در سوراخ جابجا شود تا کثیفی از بین برود و آب دوباره آزادانه جریان یابد.

اگر یخچال شروع به از دست دادن برق کند، ممکن است تایید کننده یک مشکل کمی بزرگتر باشد. سپس ممکن است گازی که در اطراف سیستم گردش می کند کاهش یابد یا پمپی که گاز فریون را پمپ می کند شروع به از دست دادن قدرت کند. اولین کاری که باید تا زمانی که یخچال کار می کند، البته با قدرت کم، انجام دهید، بررسی اینکه آیا هوای زیادی (فضای زیاد) در بالای یخچال وجود دارد یا خیر.

در مرحله بعد، باید پشت یخچال را جاروبرقی بکشید. در قسمت پشتی یخچال چند شیار خنک کننده وجود دارد که مایع خنک کننده (گاز فریون) را خنک می کند. اگر هیت سینک ها پر از گرد و غبار باشند، هیت سینک ها آنطور که باید خنک نمی شوند زیرا گرد و غبار مانند یک پتو عایق است و از رسیدن هوای تازه به شیارها جلوگیری می کند.

وقتی پشت یخچال را جاروبرقی کشیدید، همه مجاری را باز کردید و از گردش خوب در بالای یخچال اطمینان حاصل کردید، باید کمی صبر کنید و ببینید آیا یخچال می‌تواند دمای پایینی را که باید داشته باشد بازیابی کند.

اگر نمی تواند این کار را انجام دهد، ممکن است زمان آن رسیده است که یخچال را با یک یخچال جدید جایگزین کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد